• Felicia6

***Skelleftetråden***

Så har då ännu en tråd tagit slut för oss så här är våran nya.
    Välkommen in både gamlingarna och om det tittar in några nya

Våran gamla tråd:
    www.familjeliv.se/Forum-11-239/m27152047.html
    Tänk att vi är inne på våran 12e tråd

Här hittar du presentationerna av oss som hänger här:
    www.familjeliv.se/Forum-11-239/m19847492.html
    www.familjeliv.se/Forum-11-239/m23725059.html
    www.familjeliv.se/Forum-11-239/m27151895.html

Familjecentralen Knuten brukar många vara till.
    Här är deras hemsida där du hittar öppettider och annat smått och gott:
    http://familjecentralen.skelleftea.org/index.php
  • Svar på tråden ***Skelleftetråden***
  • Felicia6
    xylifon skrev 2008-03-28 18:00:59 följande:
    ja, det var ju det då. hur går det med det där förästen, ger det något eller är det messt bara trötthet och tröstlöshet just nu?
    Det är till o från. Ibland får jag lite smådepp för att jag kanske inte kan sitta en kväll o bara frossa o gotta.. Eller att jag inte kan dricka till maten fast jag så gärna vill.. En av mina "drömmar" just nu är att äta på resturang och få dricka nåt gott till samtidigt :S
    Men annars går det väldigt bra, men det känns jobbigt att tänka på mat hela tiden :(
    Illamående till o från är jag och ont i huvudet då jag inte får i mig tillräckligt med vätska, men är jätteglad för open och då jag köpte en tunika i stl48/50 ist för 54 som jag brukar ha så hade jag ett leende på läpparna hela dagen
  • varfördåför

ja, det förstår jag att det är roligt då man ser resultatet. men hur blir det sedan då då du nått "målet" fortsätter man inte bara att gåner då eller får man nya kostråd för att hålla vickten eller? jag har inte ricktigt fattat allt om den där operationen, vet dem som har gjort denmed sabbat genom att äta för mycke, vet en som har gjort den fleraggr. man måste ju vara ganska fokuserad för att orka ståemot alla frestelser.

• maltazar
    Annamus skrev 2008-03-28 17:33:13 följande:
    Xylifon: Jo det är inte lätt att få svar alltid... Jag kännde mig osynlig i början i forumet med... kan känna mig sån då och då åxå... Det är helt enkelt en hög med skitstövlar som håller till i denna forumtråd. ;) Njaeh... bara jag som e en skitstövel och jag hänger inte här så ofta numera ens... Känner inte en fjärdedel av er liksom...Peda: Jamen du vet ju att jag är lite gammeldags av mig. Jag gifte mig såklart med Jonas så vi skulle få ha sex. ;)
    Haha bra skäl! ;) Fast.. ni hade väl bäbis/gravid innan va? lite fusk där va!
  • varfördåför

felicia jag kommer ine in på din sida så jag kan inte se dina bilder. :-/

• maltazar

Lotta: nu när jag tittar i lite mer vaket tillstånd kan jag faktiskt se skillnad, både mage och rumpa ser mindre ut :)
    men vore kul om du kunde fixa kort me samma kläder, så syns det tydligare.

Pust.. NU har jag läst klart allt ni babblat.. Fast nu lärde jag mig att hoppa över xylifon's och maritmedm's inlägg :P
    Tog väl totalt 50 minuter att läsa ikapp... fast lite inaktivt med spring o hjälpa Tindra.

• Peda

Felicia: Ja.. men SÅ mkt måste jag inte heller ha Hehe.. men kan nog ärligt säga att vi ids inte just nu. =) hehe... Jag skulle ha fått åka häst och vagn till min bal i 9:an.. men kom i bråk med min lika gamla styv syrra och ingen av oss fick!! =( Vi hade egen häst då. well well... jag vill bara har nåt speciellt.. behöver inte vara ens i kyrka..eller hels inte om jag ska vara ärlig.. hemma i trädgården bland mygg o knott funkar med..

xylifon: Äh! Sluta tycka synd om dej själv!! DU har värsta bästa polaren in tha world!! JAG! Så tyst på dej!!

Och om man inte ska få prata med nån här som man inte har på MSN så får jag inte prata men nästan nån!.. eller ja många iaf.. och sen blir det ju att nån kanske kommer i skym undan.. inte för att man menar att vara elak eller så.. tex det som MorBlåbär skrev om barn avdelingen såg jag.. men jag vet inte nåt om det då jag aldrig vart inlagd än så länge med nån av mina barn. och sen kanske man är in en super snabbis.. och sen kanske man glömmer svara. Tror man får försöka att tänka att ta illa vid sej för tror inte nån menar att stöta ut någon här! Gör då inte jag.. medvetet iaf.. *ler* Och samma med madigans tråd.. jag har än så länge en son som äter som en häst o äter vad som helst så jag har inte nå förslag på vad man kan göra med ett matvägrande barn.

• Peda

oj vad tangentbordet felar.. hoppas ni blir klok på mitt inlägg. men jag menar så klart att man får försöka att INTE ta illa vid sej .. hehe. =)

Svar på tråden ***Skelleftetråden***