• Felicia6

***Skelleftetråden***

Så har då ännu en tråd tagit slut för oss så här är våran nya.
    Välkommen in både gamlingarna och om det tittar in några nya

Våran gamla tråd:
    www.familjeliv.se/Forum-11-239/m27152047.html
    Tänk att vi är inne på våran 12e tråd

Här hittar du presentationerna av oss som hänger här:
    www.familjeliv.se/Forum-11-239/m19847492.html
    www.familjeliv.se/Forum-11-239/m23725059.html
    www.familjeliv.se/Forum-11-239/m27151895.html

Familjecentralen Knuten brukar många vara till.
    Här är deras hemsida där du hittar öppettider och annat smått och gott:
    http://familjecentralen.skelleftea.org/index.php
  • Svar på tråden ***Skelleftetråden***
  • maritmedm
    xylifon skrev 2008-03-28 12:05:15 följande:
    maritmedm: ja, det är väl lite det att du byter efternamn till det du gör också.. du vet ju hur han är :-P men jag tror nog att han kommer. han var nog bara chockad
    Ja men vad trodde han jag skulle heta??? Nog finns det betydligt mer konstiga människor som heter Andersson
    Fattar inte vad alla tycker är så chokerande med att vi gifter oss... är det så otroligt att någon vill leva med mig eller???
  • varfördåför

vi kommer aldrig ihåg när vi gifte oss.. nu i vintras då vi "firade" ett år så ringde peter o grattade o vi fattade ingenting

• maritmedm
    xylifon skrev 2008-03-28 12:24:59 följande:
    vi kommer aldrig ihåg när vi gifte oss.. nu i vintras då vi "firade" ett år så ringde peter o grattade o vi fattade ingenting
    HAHAHAHA!!!!!
  • skrutteluttan74
    Pumpkin skrev 2008-03-28 12:07:40 följande:
    Haha, helt klart! När jag flyttade upp till Skellefteå trodde jag att han skämtade när han sa hur mkt lägenheten hade kostat, och när jag såg radhus för 5000kr ute i Ursviken
    Hahaha...Förstår att du måste undrat vart du hamnat
    Lika var de då mina föräldrar köpte hus här uppe -88,då jag skulle fylla 14,då flyttade vi från Uppsala, och i samma veva köpte kompisar till mors/fars hus där och dom här och viiiiilken skillnad ,så klart..Inte bara 80 mil förståss...

Det är ju som vi nu,bor 5 mil från stan,2,5 mil till Byske, köpte hus för just över 100 papp,me stooood tomt osv,osv...
    Ett par kompisar till oss i Gbg,köpte hus 5 mil från Gbg och betalade över 1 miljon för ett radhus...med mindre tomt än vad som är på Blad g.baksidor...
    Då börjar man hajja pris skillnaderna
  • maritmedm
    Gifte ni er 15 dec eller nåt sånt?
  • skrutteluttan74
    Hahahah...Den va bra Vadå chocken...Så hädanefter då ngn grattar får ni ta till vana att fråga :
    "Åh,har vi bröllops dag igen"...
  • varfördåför

jo jag tror det var den 15:de men nu har vi lite mer koll, blev ju lite pinsamt då peter ringde så nu kollar vi ibland, men jag vet ju att det var på vinter eftersom jag var höggravid med dogge

jag tror inte at det är dig som D har svårt för o det är nog en speciel med nyaefternamnet som han inte gillar inte P då såklart. jo det finns ju så många konstiga andersson så D fick allt snällt byta till mitt efternamn då vi gifteoss

• maritmedm
    xylifon skrev 2008-03-28 12:55:39 följande:
    jo jag tror det var den 15:de men nu har vi lite mer koll, blev ju lite pinsamt då peter ringde så nu kollar vi ibland, men jag vet ju att det var på vinter eftersom jag var höggravid med dogge jag tror inte at det är dig som D har svårt för o det är nog en speciel med nyaefternamnet som han inte gillar inte P då såklart. jo det finns ju så många konstiga andersson så D fick allt snällt byta till mitt efternamn då vi gifteoss
    Ska börja svara frimodig i telefonen om dinD ringer
  • varfördåför

hahaha.. ja det skulel han kunna bli ricktigt irri över

• Annamus

Vi firar i alla fall 5 år som gifta nu den 3:e maj, och ska fira med vänner samtidigt som vi ska ha inflyttningsfest. Vi har inte kommit ihåg en enda bröllopsdag hittills så vi gör väl det kanske en gång var femte år dårå. ;)

Maritmedm och xylifon: Om ni redan känner varandra och har lite internt att snacka om kanske ni kunde prova messenger. I alla fall jag tycker då det blir lite väl mycket i den här tråden om folk börjar ta privata saker. Om ni inte har messenger så kan ni ju skicka privata meddelanden på FL åxå. Bli inte arg på mig nu bara...

Svar på tråden ***Skelleftetråden***