Inlägg från: maritmedm |Visa alla inlägg
  • maritmedm

***Skelleftetråden***

kobra skrev 2008-03-28 11:18:21 följande:
    ja vi fick 425 för vår trea på nya, man är väl chockad än
    Var det den som var ute runt jul? Tror att treorna i regel är dyrare, de är ju aldrig till salu.
  • maritmedm
    xylifon skrev 2008-03-28 11:05:17 följande:
    jo, jag tror att hn vill komma, men han vill inte reta S. skriv båda. han var nog bara gnällig igår för att jag inte hade sagt nå o för att s var gnällig. hon har lite mackt över han
    Ja, det må väl vara om han inte vill komma för att han inte känner för det, men kommer han inte för att han inte vill reta upp S ännu mer så är han ju bara löjlig! Hoppas han tar sitt förnuft till fånga, han bord se det som en ära att han är den ende från min familj som överhuvudtaget får komma
  • maritmedm
    skrutteluttan74 skrev 2008-03-28 11:45:14 följande:
    Alltså vilka priser på radhsen...Vi flyttade HELT FEL TID uppenbarligen Vi flyttade 2002 och fick GE bort VÅR RADHUS FYRA, på Blad gatan , MOT FLYTT STÄD ,och lika fullt så städade jag skiten...Och två år senare säljer en polare sin radhus fyra på Blad, får 65 papp och idag...Öhhh...Nåväl,vi har spratat mycke pengar på att bo här med billigt boende och så,men nog fan sticker en liten sketen tagg en i magtakten varje gång man ser vad dom går för...Tycker dock det är super kul för er alla som får sälja för mycket bra pris,inte avunds eller så...bara liiiite Hahaha
    Minns då jag och x:et kollade på lägenheter på kvistgatan för några år sen, då stod vi över att köpa ett får det var så dyrt... 25 000 Det var just innan de började gå upp i pris.
  • maritmedm
    Felicia6 skrev 2008-03-28 11:47:17 följande:
    bcsvensk, vart på blad bodde ni? Jag bor på blad nu i radhus 4a Vi köpte den för 30 000kr 2005 så vi kommer troligtvis göra en vinst sen då vi flyttar hihiGrattis MaritmedM till giftemålet! kommer så väl ihåg då jag gifte mig, gud så underbart det är
    Tackar Känns riktigt skoj
  • maritmedm
    skrutteluttan74 skrev 2008-03-28 11:36:02 följande:
    Va skoj Var ska ni gifta er..???
    Hemma ska vi gifta oss, så nu måste hallen bli klar innan dess
  • maritmedm
    skrutteluttan74 skrev 2008-03-28 11:58:03 följande:
    Hehehe...Jomen de är ju lixom typisgt,det är ju så där de brukar va..då är man så dumsnål och tänker inte att det blir dyrare...Men jag antar att ni tänkt er att bo kvar ett tag nu eller ??
    Jo vi kommer nog inte flytta på många år.
  • maritmedm
    skrutteluttan74 skrev 2008-03-28 12:01:52 följande:
    Härligt Hoppas Hallen blir klar,så får du både bli fru, nytt efternamn och en ny hall...på samma gång
    Ja, det kan ju nästan inte bli bättre
  • maritmedm
    skrutteluttan74 skrev 2008-03-28 12:04:49 följande:
    På tisdag har jag varit fru i två år Alla hade lite kul åt vårt datum,en del visste nog inte om de va på skämt eller inte...eftersom vi brukar driva lite lätt me  kompisar mellan varven
    Vi hade funderat på att gifta oss första april faktiskt men nu blev det senare.
  • maritmedm
    xylifon skrev 2008-03-28 12:05:15 följande:
    maritmedm: ja, det är väl lite det att du byter efternamn till det du gör också.. du vet ju hur han är :-P men jag tror nog att han kommer. han var nog bara chockad
    Ja men vad trodde han jag skulle heta??? Nog finns det betydligt mer konstiga människor som heter Andersson
    Fattar inte vad alla tycker är så chokerande med att vi gifter oss... är det så otroligt att någon vill leva med mig eller???
  • maritmedm
    xylifon skrev 2008-03-28 12:24:59 följande:
    vi kommer aldrig ihåg när vi gifte oss.. nu i vintras då vi "firade" ett år så ringde peter o grattade o vi fattade ingenting
    HAHAHAHA!!!!!
Svar på tråden ***Skelleftetråden***