Inlägg från: maritmedm |Visa alla inlägg
  • maritmedm

***Skelleftetråden***

xylifon skrev 2008-03-28 12:24:59 följande:
    vi kommer aldrig ihåg när vi gifte oss.. nu i vintras då vi "firade" ett år så ringde peter o grattade o vi fattade ingenting
    Gifte ni er 15 dec eller nåt sånt?
  • maritmedm
    xylifon skrev 2008-03-28 12:55:39 följande:
    jo jag tror det var den 15:de men nu har vi lite mer koll, blev ju lite pinsamt då peter ringde så nu kollar vi ibland, men jag vet ju att det var på vinter eftersom jag var höggravid med dogge jag tror inte at det är dig som D har svårt för o det är nog en speciel med nyaefternamnet som han inte gillar inte P då såklart. jo det finns ju så många konstiga andersson så D fick allt snällt byta till mitt efternamn då vi gifteoss
    Ska börja svara frimodig i telefonen om dinD ringer
  • maritmedm
    maltazar skrev 2008-03-28 17:38:59 följande:
    Nej, jag sa att jag INTE köper budget-varor. Vare sig de är från willys, coop el ica.Kända svenska märken sa jag. stora.
    [/citat]

Det är stora svenskan märken... eller nä Ica kanske bara är ett futtigt litet lokalt märke
    Tinizgirl skrev 2008-03-28 17:22:47 följande:
    [citat]
    Grattis! Vad tycker Mirjam om de då?
    Hon längtar så mkt, säger det till allt och alla
  • maritmedm

Slår ett slag för koffein och old williams, å calles så klart!

• maritmedm
    madigan skrev 2008-03-31 07:38:14 följande:
    ska du ha barn eller?
    Nope, gifta mig.
  • maritmedm
    hally skrev 2008-03-31 09:08:45 följande:
    På tal om att gå ut på pub och nattklubb...vet inte när jag var ut sist, har vart på puben och ätit och druckit en del men inte vart på nåt uteställe och partat sen jag vet inte när. Tycker det är skitjobbigt att måsta skrika med sina kompisar och är less på fulla, jobbiga typer. Men puben där man kan prata är trevligt. Hursomhelst på fredag är det middag och fest på JP och Station 8...hur GÖR man? Vad har man på sej? Hjälp... Måste peppa upp mej för som sagt tycker jag det är jobbigt med såna dära uteställen med för hög volym och äcklig lukt och fulla typer!
    [/citat]

Så länge du håller dig nere på Jp så är det lungt, då kan du prata. Ha nåt du trivs i
    madigan skrev 2008-03-31 09:34:43 följande:
    [citat]
    aaa Grattis!!
    Tack
  • maritmedm
    hally skrev 2008-03-31 09:46:38 följande:
    Ja jag får sitta kvar i stolen hela kvällen Hrm...åsså ska vi upp tidigt å hämta släp å åka till ikea Hur går det med hallen marit?
    Med hallen går det bra, kommer ha ett me&I party i maj, då får alla nyfikna kika in hallen oxå Har målat klart trappen och ska väl börja tapetsera i veckan.

Vi ska ev på ikea på fredag, måste över till alko å köpa sprit då vi likat är där. KOmmer bli skoj med en liten utflykt norrut.
  • maritmedm
    hally skrev 2008-03-31 10:01:09 följande:
    marit: Hur har ni målat trappan, har du bilder?Ja klart man måste på Alko när man liks är där Fast så himlans mycket billigare är det inte...Handla inte upp det vi ska ha på IKEA bara, vi ska handla mycket, mår nästan illa när man spenderar så mycket pengar
    Vi har bara målat den vit, fast bara undersidan än så länge. Ovansidan måste vi nog vänta med till närmare sommaren, då vi kan sova i stugan.

Kan inte lova nåt gällande ikea Nä ska egentligen inte ha nåt särskillt, var en kompis som undrade om vi ville följa om han får låna bil så då tänkte vi haka på. Ska köpa en massa tallrikar så vi har nåt att äta på de vi ska ha bjudning efter vi gift oss, kanske lite dekoration till dukningen med. Å nån förvaringsgrej kan man ju alltid köpa.
  • maritmedm
    maltazar skrev 2008-03-31 10:20:42 följande:
    maritmedm: nu tycker jag bara det vart en löjlig diskussion.jag tror du vet vad jag menade.och utöver matväg gillar jag stora kända märken, och då kan du inte ens jämföra Ica's egna med tex Unilever's.
    Jag hade inte förväntat mig att det skulle gå att hålla en seriös diskussion med dig Men en fråga bara, köper du bara scans köttprodukter då eller??? Nylens är ju inget stort märke heller... Måste vara jobbigt bara köpa av de stora märkerna... och dyrt! Men vi prioriterar ju alla olika
  • maritmedm
    hally skrev 2008-03-31 10:22:54 följande:
    kobra: Jo det är en del sånt vi ska ha också, inte så himla kul att kolla på, men bra när det väl kommer på plats förstås.Ska också ha säng till Nadja och madrasser.(Va dyrt det är med vanliga enkla madrasser!) Och byråer, alla kläder ligger i högar på golvet, lite jobbigt när man har bråttom iväg på morronen Det får inte följa med nå mycket extra smågrejjer hem, försöker febrilt bli av med en massa sånt! Får bli senare när tapeter och annat är på plats. Fast muggar måste vi ha, men sist hittade jag inga bra på IKEA heller, nån som vet var det finns bra med muggar? Är det ingen som använder muggar längre?maritmedm: Aha, vi ska någon gång i framtiden slita väck den fula plastmattan från vår trappa till övervåningen och måla den. Rätt snytt med vit trappa och svart ovanpå trappstegen.
    Ja vi får se hur ovansidan blir, ska iaf inte ha en brun plastmatta som det är idag, den e ful! Hallen blev så mkt större då trappen blev vit. Så rent och fint!
Svar på tråden ***Skelleftetråden***