Inlägg från: maritmedm |Visa alla inlägg
  • maritmedm

***Skelleftetråden***

hally skrev 2008-04-04 08:28:08 följande:
    Om ni skulle ut på middag och efterföljande fest ikväll och inte hade ett enda snyggt plagg att ta på, var skulle ni då springa på lunchen och ekipera er? (Här i Skellefteå alltså...)
    Hur mkt får det kosta? Cativa har supersnygga kläder... annars tycker jag lindex hör till de bättre butikerna
  • maritmedm
    hally skrev 2008-04-04 08:41:46 följande:
    Vad är Cativa? Var ligger den?Jaa...kosta, huvudsaken är att kläderna är snygga och sitter bra. Köper inte kläder som känns tveksamt eller halv-bra för det är så jobbigt att gå omkring och inte trivas i kläderna! Känns de bra använder man dem ju och då får de väl hellre kosta lite mer
    Cativa är en liten butik brevid resia. Hon har jättefina kläder men kostar skjortan
  • maritmedm
    Pumpkin skrev 2008-04-04 08:48:37 följande:
    Nu var det ju ett tag sen men, jag tyckte alltid det fanns något snyggt på Hanséns.
    Ja d har en hel del, men då jag inte kom i en top i stl L utan att den satt som ett korvskinn så slutade jag köpa kläder där. Blev ju superdeppig!!!
  • maritmedm
    Pumpkin skrev 2008-04-04 08:52:16 följande:
    Mystiskt! Har aldrig behövt köpa någon annan storlek där? Kanske var just det märket?
    Var antagligen det märket, har en blus därifrån som är en mer tacksam stl å en kjol oxå för den delen... men ville inte prova kläder där nå mer efter min kamp mot den där helvetestoppen
  • maritmedm
    Pumpkin skrev 2008-04-04 08:55:50 följande:
    Känner igen det där
    Det är så fruktansvärt irriterande. Sen gick jag och handlade på kappahl och kunde ha stl 34/36 å blev mkt gladare
  • maritmedm

Jo på de mindre butikerna och faktiskt på lindex oxå. Fick en expedit att springa affären runt efter klänningar en gång. Sa ungefär vad jag var ute efter och hon plockade på för fullt. Är ju det de är till för tycker jag.

• maritmedm

Mirjam har sin hund Liston som är så söndersnuttad att han fått hål på svansen Sen kan hon ibland ha en del andra gossedjur som slåss om andraplatsen men ingen toppar liston. Hon fick förresten ett troll i påskägget som hon är jätteförtjust i, varje kväll ska jag sjunga när trollmor lagt... för det lilla trollet

• maritmedm
    hally skrev 2008-04-04 09:11:40 följande:
    maritmedm: Enda butiken jag hittat en hjälpsam människa var på den butiken där uppe i CK, det är en tjej och en killbutik bredvid varandra...står helt stilla kommer inte på namnet. Herregu, jag måste ju ha nåt allvarligt problem som inte kan handla kläder till mejsjälv längre! Får kolla Lindex då och den där Cativa. Tack för tips!
    Veromoda???

Du det är inte dig det är fel på, det är kläderna.... svårt hitta sånt som passar
  • maritmedm
    hally skrev 2008-04-04 09:18:30 följande:
    maritmedm: Är det så? Men vissa människor shoppar ju som galningar och har alltid nåt nytt snyggt på sej...även såna som inte är smala och supersnygga...typ såna som jag, ser halvvägs gravid ut och har alltid jeans och trista tröjor Måste komma på hur man gör bara!
    Hade en jobbarkompis ett tag som var galen i att shoppa och då fick hon med mig oxå, fyndade en massa snygga klädr... men nu har det snart gått ett år utan att jag känt det där ruset och lyckan av att hitta kläder som passar!!!! Hissa hur glad jag blevdå jag provade min brudklänning och inte ville ta av mig den då den passade perfekt.
  • maritmedm
    Pumpkin skrev 2008-04-04 09:39:47 följande:
    maritmedm: Vad ska du ha för klänning?Min hänger hemma i garderoben och jag känner precis likadant!
    Jag ska ha en utan axelband som når just nedanför knäna, den är så fin
Svar på tråden ***Skelleftetråden***