Inlägg från: maritmedm |Visa alla inlägg
  • maritmedm

***Skelleftetråden***

Pumpkin skrev 2008-04-04 10:06:54 följande:
    maritmedm: Låter fint! Antar att du precis som jag längtar som en galning?
    Jepp, längtar jättemkt... men bara två veckor kvar ju!!!
    HUr ser din klänning ut?
  • maritmedm
    Pumpkin skrev 2008-04-04 10:36:57 följande:
    maritmedm: Tack, I love it! Tufft med en kortare version
    Jag ville egntligen ha min mammas som mormor gjort på 60-talet men had varit tvungen lägga ut den och ville inte göra det... känns som att förstöra den, men mamma tyckte jag var knäpp som tänkte så
  • maritmedm
    madigan skrev 2008-04-06 21:09:47 följande:
    Typ...nä men 46..snart 50
    Men ju äldre man blir desto mindre sömn behöver man... säg det till honom.
  • maritmedm
    xylifon skrev 2008-04-07 08:22:20 följande:
    mina pojkar läggersig 18.00 alla tre och sedan vaknar de vid 07.30. så har alla pojkarna varit från tre månader ( då de var mindre fick man ju ibland upp o ge dem välling kring fem på morgonen, men sedan somnade dom om)dom är fem, två o ett halvt och ett år!jag ycker att det är underbart, men flera stycken har gnällt för att inte ungarna får se bolibompa. jag tycker att det är bättre att de sover då de är trötta!
    Du vet ju själv att du e den perfekta mamman Du kan det där med att prioritera rätt
  • maritmedm

Hally: Hade du skoj på JP???? Nu e vi klara med hallen, bortsett från lite måla. Men golvet är lagt å det blev sååååå snyggt!!!!

• maritmedm

Vi lägger Mirjam direkt efter bollibompa å så sover hon oftast hela natten i sin säng, men hon är en morgonpigg stjärna och då spelar det ingen roll om hon är uppe längre... vaknar alltid tidigt.

• maritmedm

Jag trodde då att maltazar blitt fast i källaren, men var ju bara på nedre plan... då kan man gå till nån i personalen och be att de ringer den som okuperar hissen å så kanske de kan skynda sig. Annars kan man ju gå ett varv till å fördriva de där fem minuterna.

Svar på tråden ***Skelleftetråden***