• Felicia6

***Skelleftetråden***

Så har då ännu en tråd tagit slut för oss så här är våran nya.
    Välkommen in både gamlingarna och om det tittar in några nya

Våran gamla tråd:
    www.familjeliv.se/Forum-11-239/m27152047.html
    Tänk att vi är inne på våran 12e tråd

Här hittar du presentationerna av oss som hänger här:
    www.familjeliv.se/Forum-11-239/m19847492.html
    www.familjeliv.se/Forum-11-239/m23725059.html
    www.familjeliv.se/Forum-11-239/m27151895.html

Familjecentralen Knuten brukar många vara till.
    Här är deras hemsida där du hittar öppettider och annat smått och gott:
    http://familjecentralen.skelleftea.org/index.php
  • Svar på tråden ***Skelleftetråden***
  • madigan
    kobra skrev 2008-04-06 21:15:27 följande:
    ähh byt till en yngre hahahah
    nä han är kanon annars......stark...snäll....bra på matte...vet mycket.....duktig med blommor.....super i köket...har alla recept i huvet.
    Jag tar livet av blommorna..bränner maten....vet inget...kan inget...
    *moohahaha*
  • madigan

nu har jag bara 1 dag kvar att jobba och går in i v 32 imorron..hua

• Ugglans mor

madigan:
    Min dotter är ju iof 4 år, men hon har fortfarande samma sovmönster som för ett år sedan.

Hon brukar gå och lägga sig runt 19 sen sover hon hela natten i sin säng fram till 8-9 tiden om vi inte väcker henne

• maltazar

Tindra är också 4 nu, men har vart samma sovning sen hon var 3.
    Hon somnar vid 19-20 oftast, ibland senare på helgen eller så.
    Vaknar 7-9 nån gång. Oftast kommer hon och lägger sig hos mig (och även hos sin pappa när hon är där) nån gång under natten.

Det där sista ser jag lite som ett problem, då hon sover så mkt bättre i sin egen säng i regel, lätt att jag väcker henne av att jag andas eller vänder mig annars :P
    Men vet inte hur jag ska lösa det heller. Vaknar inte när hon kommer. Hon smyger in och kryper ner på andra sidan sängen.

• maritmedm
    madigan skrev 2008-04-06 21:09:47 följande:
    Typ...nä men 46..snart 50
    Men ju äldre man blir desto mindre sömn behöver man... säg det till honom.
  • varfördåför

mina pojkar läggersig 18.00 alla tre och sedan vaknar de vid 07.30.

så har alla pojkarna varit från tre månader ( då de var mindre fick man ju ibland upp o ge dem välling kring fem på morgonen, men sedan somnade dom om)

dom är fem, två o ett halvt och ett år!

jag ycker att det är underbart, men flera stycken har gnällt för att inte ungarna får se bolibompa. jag tycker att det är bättre att de sover då de är trötta!

När får vi en Gloria?
  • maritmedm
    xylifon skrev 2008-04-07 08:22:20 följande:
    mina pojkar läggersig 18.00 alla tre och sedan vaknar de vid 07.30. så har alla pojkarna varit från tre månader ( då de var mindre fick man ju ibland upp o ge dem välling kring fem på morgonen, men sedan somnade dom om)dom är fem, två o ett halvt och ett år!jag ycker att det är underbart, men flera stycken har gnällt för att inte ungarna får se bolibompa. jag tycker att det är bättre att de sover då de är trötta!
    Du vet ju själv att du e den perfekta mamman Du kan det där med att prioritera rätt
  • kobra

ja är barna trötta och visar att de vill sova redan kl 6 så är det väl okej men annars är det väl i tidigaste laget om de faktiskt vill typ se bollis

• varfördåför

på fredagarna får alvin se bollibompa, för det gör ju inget om han flännar hela lördag då ä vi ju oftast hemma, men han orkar inte vara uppe til efter sju. o nu då han är på hobbyn till åtta på mondagarna.. *suck* men något kul måste han ju få göra också.

men strax före klockan sex går vi upp med alla barnen, de små äter välling o alvin får sitt levaxin o sin vitamin. sedan är det i princip alltid tyst där uppe innom tio minuter. då tolkar jag det som att det är rätt tid att lägga dem!

När får vi en Gloria?
Svar på tråden ***Skelleftetråden***