• Felicia6

***Skelleftetråden***

Så har då ännu en tråd tagit slut för oss så här är våran nya.
    Välkommen in både gamlingarna och om det tittar in några nya

Våran gamla tråd:
    www.familjeliv.se/Forum-11-239/m27152047.html
    Tänk att vi är inne på våran 12e tråd

Här hittar du presentationerna av oss som hänger här:
    www.familjeliv.se/Forum-11-239/m19847492.html
    www.familjeliv.se/Forum-11-239/m23725059.html
    www.familjeliv.se/Forum-11-239/m27151895.html

Familjecentralen Knuten brukar många vara till.
    Här är deras hemsida där du hittar öppettider och annat smått och gott:
    http://familjecentralen.skelleftea.org/index.php
  • Svar på tråden ***Skelleftetråden***
  • skrutteluttan74
    Smultronet12 skrev 2008-04-05 18:41:27 följande:
    bcsvensk: JAAA, du får gärna kolla om den finns kvar och gärna ta en bild på den! Vad kan det va för stl på den, Kevin har 110 el 116, beror på hur storlekarna är.
    ja...va kan de va...Mellan  116 och 122 ,där ngn stans,min gosse hade den från fyra upp till 6 års...kollar i morrn
  • skrutteluttan74
    WilmersMamma skrev 2008-04-05 18:56:25 följande:
    Ingen som har en bortglömd sittvagn hemma som bara står och dammar?Kikar på blocket men finns inte mycket värt där och tycker vissa har ganska höga priser på jättegamla vagnar.Den ska vara framåtvänd och han ska kunna sova bekvämt i den men det behöv int va fullt liggläge.Skriv till min inbox isf
    är de sulky sitt eller sittvagn så att säga....
  • skrutteluttan74

den ena vi har är en sulky med "liggläge"
    sen har vi en "renodlad" sittvagn,med sele,en brio,som är lite använd,för våran lilla gillade inte vagn...det är en marinblå brio,utan ställbara handtag...för vi är nästan lika långa & tyckte inte de behövdes

• lilun

wilmersmamma: Precis som du så kollar jag runt på barnvagnar, kolla på billigabarnvagnar.se
    Har hittat en trehjuling där i blåfärg som kostar 1500 spänn, helt klart i rättprisklass, vet däremot inte om dom har annat än trehjulingar men du kan ju kolla.

• maltazar

ja, jag har som sagt en brio sitty -06 över.
    användes en sommar :P dumma impulsköp man gör ibland

• WilmersMamma
    lilun skrev 2008-04-05 19:50:04 följande:
    wilmersmamma: Precis som du så kollar jag runt på barnvagnar, kolla på billigabarnvagnar.se Har hittat en trehjuling där i blåfärg som kostar 1500 spänn, helt klart i rättprisklass, vet däremot inte om dom har annat än trehjulingar men du kan ju kolla.
    Ska du köpa en typ framåtvänd sittvagn också?
    de va ju bra priser iaf!

Jag hittade den här: www.blocket.se/vi/14012104.htm

Tycker det är så svårt de där med viloläge och liggläge, min son sover ju i vagnen ibland men till och från dagis gör han ju inte det och om man är på stan kan det väll inte skda med endast viloläge. På dagis har han ju en combivagn med fullt liggläge som han sover i varje dag.
  • WilmersMamma
    maltazar skrev 2008-04-05 19:59:57 följande:
    ja, jag har som sagt en brio sitty -06 över.användes en sommar :P dumma impulsköp man gör ibland
    Den var faktiskt fin.. Måste bara kika runt lite mera. vad kostade den ny och var du nöjd med den? Hur gammal var ditt barn då du använde den?
  • maltazar

tror den kostade 1200:- eller nånting därikring..
    Jo, jag var nöjd. Lätt att köra, rymlig (den vi hade innan rymdes inte Tindra i till slut) osv.. Hon va 2-2,5 nånting när jag använde den.

WilmersMamma skrev 2008-04-05 20:38:16 följande:
    Den var faktiskt fin.. Måste bara kika runt lite mera. vad kostade den ny och var du nöjd med den? Hur gammal var ditt barn då du använde den?
  • Mochride

Kan inte nån ta över min stickning? Jag får inte antalet maskor att stämma med beskrivningen fast jag gör som det står.... Får nog ta hjälp av mamma imorgon. Hon är min stickningsakut

• Peda

Hissen är inte ara till för kunderna, finns rulltrappor. De har lagret nere i källaren förmodligen och det blir nog lätt man håller dörren uppe när man är nere o ska ha upp kläder.

maltazar skrev 2008-04-04 18:43:51 följande:
    Ja. Och jag är ju inte en som bara tiger och lider. När vi till slut fick åka upp, efter 5-10 minuter (som kärringen HÅLLT hissen bara) gick jag in på Lindex och sa till. "Ja jag skulle ju hämta den där ställningen"Ingen ursäkt eller något. Ren jävla lathet och bekvämlighet för henne själv.Tror jag handlat där 2 ggr sen dess, och det där hände när Tindra var några månader bara.
Svar på tråden ***Skelleftetråden***