• Felicia6

***Skelleftetråden***

Så har då ännu en tråd tagit slut för oss så här är våran nya.
    Välkommen in både gamlingarna och om det tittar in några nya

Våran gamla tråd:
    www.familjeliv.se/Forum-11-239/m27152047.html
    Tänk att vi är inne på våran 12e tråd

Här hittar du presentationerna av oss som hänger här:
    www.familjeliv.se/Forum-11-239/m19847492.html
    www.familjeliv.se/Forum-11-239/m23725059.html
    www.familjeliv.se/Forum-11-239/m27151895.html

Familjecentralen Knuten brukar många vara till.
    Här är deras hemsida där du hittar öppettider och annat smått och gott:
    http://familjecentralen.skelleftea.org/index.php
  • Svar på tråden ***Skelleftetråden***
  • hally

Pumpkin: Jag sprang förbi Hanséns och tänkte jag skulle kolla in en gång till där och döm om min förvåning; VAR hade alla tantkläderna tatt vägen?? Hittade ju byxor och en snygg blus som jag ska ha ikväll på direkten! Och såg ju flera skjortor som skulle bli SÅ snygga på min sambo...eller om min sambo skulle bli snygg i skjortorna...heh
    Gu va skönt!

• hally

Ja, huvva va jag handlade
    Nu gäller det bara att hitta skorna, undras vilken flyttlåda man ska börja leta i...
    Åsså när man kommer hem inatt tar man ett dopp i bubbelbadet, perfekt

• Peda

Vilken elaking!!=(

Annamus skrev 2008-04-04 10:10:58 följande:
    Peda: Nej INDOKTRINERA betyder inte älska sitt barn. Det betyder Hjärntvätta... *muttrar*Hally: OM jag hade lite mer cash att lägga på kläder skulle jag handla på Caprise. JAg köper bh där och varje gång jag går in hittar jag nåt (på väg till bharna såklart) som jag bara ÄLSKAR. Men har inte råd dårå... Men e möjligen inte kläder för en 20-25 åring, men jag börjar ju vara lite äldre än så. Men bara nåt år. ;)Mattis har en hund som heter Stjärna. 19.90 på Guldfynd. Han kom igång sent med detta med gossidjurandet. Han är ju ändå 6 år gammal nu. Sonen alltså. Hunden e bara omkring 2.5 år. Men Stjärna har brutit alla fyra benen tyvärr. Vi pratade om saken och vad vi ska göra, och sonen menar att vi kan köpa en ny stjärna helt enkelt. Så vi får leta efter en dårå. Tror det är en husky eller nåt sånt.
  • maltazar

Ang kläder tycker jag även lindex mest har "tantkläder", men då har jag kanske missat ngt.
    Sen undviker jag affären pga en blond äldre tant där, som låst in mig och Tindra nere i källaren/nedre plan på KappAhl :/
    KappAhl tycker jag har rätt mkt snyggt, och även Cubus, så de skulle väl jag rekommendera. Men nu var det kanske för sent.

• madigan
    maltazar skrev 2008-04-04 17:44:04 följande:
    Ang kläder tycker jag även lindex mest har "tantkläder", men då har jag kanske missat ngt.Sen undviker jag affären pga en blond äldre tant där, som låst in mig och Tindra nere i källaren/nedre plan på KappAhl :/KappAhl tycker jag har rätt mkt snyggt, och även Cubus, så de skulle väl jag rekommendera. Men nu var det kanske för sent.
    Men sikken kärring.
  • maltazar

Ja. Och jag är ju inte en som bara tiger och lider. När vi till slut fick åka upp, efter 5-10 minuter (som kärringen HÅLLT hissen bara) gick jag in på Lindex och sa till.
    "Ja jag skulle ju hämta den där ställningen"
    Ingen ursäkt eller något. Ren jävla lathet och bekvämlighet för henne själv.
    Tror jag handlat där 2 ggr sen dess, och det där hände när Tindra var några månader bara.

madigan skrev 2008-04-04 18:40:22 följande:
    Men sikken kärring.
  • skrutteluttan74
    Pumpkin skrev 2008-04-04 08:48:37 följande:
    Nu var det ju ett tag sen men, jag tyckte alltid det fanns något snyggt på Hanséns.
    Dom har ju sin outlet oxå...jag har alltid missat den av ngn anledning,kommer varenda gång p åfel dag...men svärmor brukar fynda på Hansens,,,(alltså svärmor är inte gammal tant...hon va ung då hon fick maken ...) och hon hittar alltid skit snygga kläder där
  • skrutteluttan74
    hally skrev 2008-04-04 09:00:56 följande:
    Jag har hört flera som sagt att Hanséns har snygga kläder. Var in där för första ggn förra månaden och hittade bara tant-kläder! Fast det kanske var för att det var REA så allt snyggt redan var slut. Måste ge den butiken en till chans någon gång Åhå, får titta in där då. Har hittat nåt bra på MQ ibland men jag blir som blind när jag kommer in i en klädbutik, jag måste nog gå direkt till en säljare och be om hjälp. Fast jag vet inte om det finns några hjälpsamma klädförsäljare här i stan...gör det det?
    det var väl efter svärmor hade köpt loss alla kläder...för hon kom hem med allt annat än tant kläder ...
Svar på tråden ***Skelleftetråden***