• Felicia6

***Skelleftetråden***

Så har då ännu en tråd tagit slut för oss så här är våran nya.
    Välkommen in både gamlingarna och om det tittar in några nya

Våran gamla tråd:
    www.familjeliv.se/Forum-11-239/m27152047.html
    Tänk att vi är inne på våran 12e tråd

Här hittar du presentationerna av oss som hänger här:
    www.familjeliv.se/Forum-11-239/m19847492.html
    www.familjeliv.se/Forum-11-239/m23725059.html
    www.familjeliv.se/Forum-11-239/m27151895.html

Familjecentralen Knuten brukar många vara till.
    Här är deras hemsida där du hittar öppettider och annat smått och gott:
    http://familjecentralen.skelleftea.org/index.php
  • Svar på tråden ***Skelleftetråden***
  • Annamus

Malle: Jo jag tycker åxå Lindex har tantiga kläder. Eller... typ... formlösa liksom... Men Kapp Ahl som jag handlat SÅ mycket på förut, dom tycker jag har lite nu. Lindex har bra barnkläder nu. Jag handlar på Gina Tricot toppar och sånt, annars vetterackarns. HM för billiga enkla kläder. Men jag får väl besöka Hansens om jag ska ha nåt snyggare då. Eller myrorna. Handlar kanske vartannat plagg jag äger där.

• skrutteluttan74
    kobra skrev 2008-04-04 09:28:11 följande:
    ja i min värld så är det ju inte sådär men jag tror nog att det finns ett mammapjosk utan dess like i dagens sverige..jag tycker den är klockren den artikeln

Det fanns ju förra året forum här på FL där vi disuterade just detta,det  vart väldiga diskutioner vill jag lova..samtidigt stod de i Aftonblade om detta att stor del av dagens mammor "pjoskar" med ungarna....

• maltazar

mm men jag tycker KappAhl har ibland, men man får väl leta lite för att hitta något fint mitt bland tantkläderna :P
    hitta senast idag både tröja och klänning där :)

Annamus skrev 2008-04-04 20:46:21 följande:
    Malle: Jo jag tycker åxå Lindex har tantiga kläder. Eller... typ... formlösa liksom... Men Kapp Ahl som jag handlat SÅ mycket på förut, dom tycker jag har lite nu. Lindex har bra barnkläder nu. Jag handlar på Gina Tricot toppar och sånt, annars vetterackarns. HM för billiga enkla kläder. Men jag får väl besöka Hansens om jag ska ha nåt snyggare då. Eller myrorna. Handlar kanske vartannat plagg jag äger där.
  • maltazar

mm men jag tycker KappAhl har ibland, men man får väl leta lite för att hitta något fint mitt bland tantkläderna :P
    hitta senast idag både tröja och klänning där :)

Annamus skrev 2008-04-04 20:46:21 följande:
  • skrutteluttan74
    maltazar skrev 2008-04-04 18:43:51 följande:
    Ja. Och jag är ju inte en som bara tiger och lider. När vi till slut fick åka upp, efter 5-10 minuter (som kärringen HÅLLT hissen bara) gick jag in på Lindex och sa till. "Ja jag skulle ju hämta den där ställningen"Ingen ursäkt eller något. Ren jävla lathet och bekvämlighet för henne själv.Tror jag handlat där 2 ggr sen dess, och det där hände när Tindra var några månader bara.
    Sat kärring...förstår din avoga inställning till att gå dit..Jag hade också klagat och inte lite heller...
  • maltazar

hm, finns det nån sida med våttapeter på nätet?
    jag hittar inga :/

• Smultronet12

Jag är ute efter en skinnjacka till min son 4år, eller en skinnjacka look a like. Nån som vet om det finns att köpa i stan?

• skrutteluttan74
    Smultronet12 skrev 2008-04-05 12:54:13 följande:
    Jag är ute efter en skinnjacka till min son 4år, eller en skinnjacka look a like. Nån som vet om det finns att köpa i stan?
    nope,ingen aning,,,men om du är intreserad så kan jag försöka hitta den min grabb hade(om den inte redan är bort skickad,så finns den i förrådet ),så kan du få den för en billig peng,fast det inte look a like,utan skinn
  • Smultronet12

bcsvensk: JAAA, du får gärna kolla om den finns kvar och gärna ta en bild på den! Vad kan det va för stl på den, Kevin har 110 el 116, beror på hur storlekarna är.

• WilmersMamma

Ingen som har en bortglömd sittvagn hemma som bara står och dammar?
    Kikar på blocket men finns inte mycket värt där och tycker vissa har ganska höga priser på jättegamla vagnar.
    Den ska vara framåtvänd och han ska kunna sova bekvämt i den men det behöv int va fullt liggläge.
    Skriv till min inbox isf

Svar på tråden ***Skelleftetråden***