jompa skrev 2008-03-09 09:52:55 följande:
Måste bara visa helt OT, men hur det kan gå när svärmor handlar kläder. (Och nej hon har inte fått ha en på sig bland folk )
Åh, va fin

hehe... Ja, här vågar inte svärmor köpa nåt alls... eller vi får typ inga kläder av nån för ingen vågar köpa. Lite tråkigt ibland, men jag slipper stå där och säga "åh, så fin" och tänka "åh nej"

...
Sambon har rätt bra koll på kläderna barnen har, vilka märken och så. Hehe, jag har tvingat in honom i den världen

.
Här har vi haft en ganska lugn morgon. Sambon åkte och jobbade tidigt i morse och kommer hem imorgon bitti igen. Ilon ligger och sover och Liam tittar på Micke och Molle (usch, jag spolar förbi första biten. Sorgligt ju!). Ska fixa lite mat till honom så han kan sova snart, så jag kan lägga mig på soffan och dricka kaffe och äta nåt gott

...
Har dåligt samvete att jag inte hittar på så mycket med barnen nu när jag har ont, men det är inte så många dagar sambon jobbar nu så då får det bli lite TV och så... När Ilon är vaken är det ingen idé att ha TV:n på, för han springer bara och stänger av den hela tiden

...