• Jen80

Vi som shoppar danska barnkläder del 9

Nähe, ska väl försöka komma i säng i tid ikväll.
    God natt på er som är kvar !

• Jen80

God kväll! HAr inte orkat läsa ifatt nånting, men lade in en bild i BT på Ilon idag . Inget nytt, men danskt ...
    Glömde skriva, men ni känner nog igen kläderna . Jeansen är iaf H&M:s hängselbyxor som Tjolla visade på Milo igår. Glömmer alltid hur fina de är mellan gångerna jag tar på honom dem .

Booble: Fina kläder! Gillar ESL:s tröja, den randiga. Superfin!! Vart är den ifrån?
    Angelinah: Sååå fint med de oranga velour-byxorna till Katvig-bodyn. Vill också ha oranga, men de finns ju aldrig... vill ha gröna med, men de finns inte heller ...

• Jen80
    Tildamamman skrev 2008-03-05 20:44:23 följande:
    Hej på dig! När kommer IdaT till Eleraff? Och vet du vilka plagg som kommer?
    Jag vet inte riktigt... Brukar ju komma samtidigt som till de flesta shoppar, så har det börjat ramla in hos andra så kommer det nog snart .

Åh, sitter och gråter till förlossningskliniken ... eller det är ju positiva saker, men fy va man lipar!!

Booble: Undra om den kommer till Sverige. Älskar ESL:s kvalité, så mjuka och härliga och håller bra i tvätten.
  • Jen80
    Buttelina skrev 2008-03-05 20:49:00 följande:
    helt OT men visst är mitt nya inköp lite sött
    Väldigt!! Vart är det ifrån? Supersöt body ju!
  • Jen80
    Buttelina skrev 2008-03-05 20:50:59 följande:
    får elaraff in flodhästarna, vet du om de tagit in större strl än 92 i baggybyxorna?
    Har absolut ingen aning, utan vet bara att det ska komma IdaT. Tror inte ens Malin själv vet vad som ska komma. Hon brukar alltid bli lika förvånad över sina beställningar hehe...
  • Jen80
    Buttelina skrev 2008-03-05 20:58:42 följande:
    japp super billigt 59 för bodyn och 59 för byxan tror jag att det var. fanns i fler färger. bla brunt och grönt. leggongsen fanns i grön/grönt och orange/röd oxå..
    Åh, sambon jobbar imorgon ... Får vänta till fredag då...

Åh, va massa bebisar (förlossningskliniken). Vill oxå ha min nuuuuu!!! (åh, va glada ni kommer va när denna bebis är född och slippa mitt tjat ... Fast då kommer jag tjata om hur underbar min bebis är haha)...
  • Jen80
    Angelinah skrev 2008-03-05 21:01:40 följande:
    men du har inte dessa byssor hemma då? tyckte de blev fint ihop...
    Nej, det har jag inte tänkt på.. fast jag har ju tänkt ihop den matchningen i mössa och jacka, så varför tänkte jag inte på de byxorna.. Hmmm, kanske får bli ett par såna. Superfint ju!!
  • Jen80
    Angelinah skrev 2008-03-05 21:06:37 följande:
    aha.. du har de starsen i jackan då!
    Ja, i insidan på luvan på Molo-fleecen (i BT) så är det de stjärnorna . Så jag blev så glad när jag hade köpt mössan att den passade just till fleecen, vilket jag var tveksam till innan jag såg färgerna i luvan... Kan ju låtsas att det var genomtänkt från allra första början hehe ...
    gosmamman skrev 2008-03-05 21:04:47 följande:
    grattis, vilket bra pris, den ser ju så fin ut
    Ja, jag hoppas att den är lika fint skick som den ser ut att vara...
    Duntoffla skrev 2008-03-05 21:05:00 följande:
     Förstår att du längtar! Vem fasen gjorde inte det? Och du får gärna berätta och tjata om hur underbar just din knodd är. Nej, nu är det Greys som gäller. Tur det finns små reklampauser så man kan kika in då
    Buttelina skrev 2008-03-05 21:06:21 följande:
    tjata du om din bebis älskar bebisar vill oxå ha en till
    Ja, så bra. då kan jag fortsätta tjata om min vilda bebis i magen ... "Bara" 11 veckor kvar eller nåt sånt ...
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 9