• maugu

Vi som shoppar danska barnkläder del 9

CamillaJ skrev 2008-03-13 13:02:17 följande:
    Mini 78:Va fina jeansen ser ut att vara ifrån Meandi, hur sitter det på?Maugu:Va fina hoodjackorna var, färgglad men ser inte ut att vara HM kläder. Men är det bara ringar eller hur ser de ut framifrån?Vad kostade dom?ängeln 83:Hur ser de ut på? Är det mycket baggy?
    De är prickiga, hela jackan-så klara färger IRL-149:-Supervärda sina pengar!
  • maugu
    J essica skrev 2008-03-13 14:26:31 följande:
    Oki Men ska jag lägga ut för 1kr tycker du eller högre utropspris?
    1:- i 10-14 dagar är mitt tips-många som kikar och vill ha!!
  • maugu
    Buttelina skrev 2008-03-13 14:47:42 följande:
    får inte jag nån rolig mail
    Vill du oxå ha?

Ok, skriver ett till dig oxå..fniss..
  • maugu
    Buttelina skrev 2008-03-13 14:50:01 följande:
    ja, gör det
    Du har mail-i vanliga mailen ej FL
  • maugu
    NovJenny skrev 2008-03-13 21:32:54 följande:

på ett litet bebisleende i tråden. Hon har ju Katvig på sig! Bortse från "mammagull" rösten bara. ha ha...
    Så söt-oh vad kul att hon vänder sig bort efter att "ha levererat" Precis som om, ja,ja morsan-har får du -kan vi göra ngt annat nu?
    Oh, vad gosigt med liten bebbe..nostalgisk..
  • maugu

Jen-supermysig bild på storebror och magen...det är väl inte för inte som fotona blir färre och färre ju fler barn man får..ettan här har fulla album, typ nu tittar hon på sin tå, nu tittar hon på sin tumme-ni förstår säkert vad jag menar Tvåan har vi satt hennes bilder fram tills hon är ca 1 år..sedan ligger det en hög med bilder till 3 årsdagen sedan glesnar det..trean finns i datorn och ingen annanstans...märkligt det där..vardagen kommer aldrig igen..tack vare BT så har man  utv på barnet skojar bara...ironi....

• maugu
    jompa skrev 2008-03-14 07:36:29 följande:
    Halloj i tråden.Idag ska det städas och sen ikväll är det Melodifestivalen som gäller. Vi ska på genrepet i Globen
    God morgon och nu blev jag inte alls avundsjuk..jag är en schlagerfan av guds nåde (men det är en hemlis lixom alla andra 4 miljoner svenskar som inte heller tittar på ngt så töntigt).Vilken dag du får idag då!Åhhh..vill oxå!
  • maugu
    jompa skrev 2008-03-14 08:35:40 följande:
    Så där städningen avklarad, då är det bara tvätten kvar på listan Men en sköter ju sig mest själv.Trevligt med träff för Tjolla och Butte idag, alltid kul att ses IRL. Angelinah: Jag har kolla mina nya färger nu mot varandra och OH LA LA vad fint
    Vill du komma hit?Du verkar så snabb och effektiv-städning ligger lägst ner på listan..sonen envisas med att gå runt och smula kex överallt Sedan har jag hört att om har lite skit i hörnen så kan det hjälpa mot att inte utv allergi..dock så undrar jag varför vi alla nyser

IRL-träffar verkar roligt..hoppas på att kanske få se en del av er på MOLOs lagerslag lagersalg menar jag
  • maugu
    Duntoffla skrev 2008-03-14 08:43:23 följande:
     Blev det massa shopping? Fick mina saker igår Dock är en body såååå stor så den åker nog ut på Tradera
    Vad var det för body?

Jag har nen hög härhemma som jag försöker bestämma mig för att behålla eller inte...
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 9