• maugu

Vi som shoppar danska barnkläder del 9

Jag med-skitproffsigt av Charlotte..gillar verkligen henne då hon står för den h är och inte direkt bryr sig om alla synpunkter om henne-GIRL POWER!

Sanna var oxå bra-vilken otrolig låt-perfekt att gråta till

• maugu
    lillronya skrev 2008-03-15 22:15:31 följande:
    Klarar inte av Sanna.... Bra jobbat av Skåne iaf. Tre finalister
    Hejja Skåne...Kändes dock som lite i stora festivalen-vi röstar på oss själva
    Skåne juryn toppade de skånska bidragen

Mi amor-ljuvlig liten prinsessa!
  • maugu
    Småkottarna skrev 2008-03-15 22:18:57 följande:
    Hörrni, nu behöver jag lite hjälp även om det inte är danskt. Röda Converse, var finns de på nätet? Tipsa gärna, även om de kanske inte har röda!
    jag beställde gröna idag på www.enzokids.se så coola i stk 21
  • maugu

..och där vaknade sonen för sin nattvälling-man kan ställa klockan...cu!

• maugu

Tillbax-efterlyser KIK KID mössor..helt slutsålt på freshmilk i vår stk..

Har köpt ett par wct byxor från Nova Star-hoppas de kommer snart..+röd kik kid jacka frotté..

• maugu

God morgon!

Vad trist med tårtan men då jag är lite äldr än du så har jag lärt mig-ICAS passar lika bra som hemmagjord och kakorna från affären smakar oxå bra..jag är usel på att laga mat, baka u name it..här blir det inga barndomsminnen av hembakta bullar när man kommer hem från skolan..

Hivar oxå i mig kaffe-sonen sov bra men mamma sover inte bra..

• maugu
    jompa skrev 2008-03-16 09:12:32 följande:
    Ja det gick väl bra med den låten, fanns nog några som hade funkat men absolut inte Christer eller Frida.
    Jag såg Christer för första gången igår oh det var det värsta på länge och fattar inte vad han tänkte som ställde upp på denna kalkonlåt..han ha rju typ varit med så länge..men kanske omdömet blir sämre ju längre man håller på....

Jag hejjar på Charlotte men vi får nog det svårt ändå med öst-ländernas kompisröstningar..om hon inte knockar dem med sin "klänning"och snygga ben
  • maugu
    isold2003 skrev 2008-03-16 09:53:36 följande:
    Ja jag såg det sen
    God morgon!

Usch för strul under natten..Alla blir ju på så bra humör-liten som stor..
    Vi har oxå 160 cm säng, bra för romantiken men inte för familjelivet..har vänner som har 3*90 cm sängar ståendes bredvid varandra för att alla ska få plats
    Här skulle nog inte ens det funka då mina barn gärna vill ha en hand eller fot på en-dvs de kryper efter en..inte så ofta numer mest när de var mellan 2-6 år..
  • maugu

God morgon!

Härlig syn med tårtor och grattis så då kommer det ett STOOORRTTT grattis från Jämtland oxå.

Grattis LIAM på din första födelsedag!

• maugu
    Buttelina skrev 2008-03-17 08:51:21 följande:

Ok, du vinner
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 9