• maugu

Vi som shoppar danska barnkläder del 9

Tjollabolla skrev 2008-03-14 08:45:25 följande:
    Jaa det blev en del Husvagnsbody, grod-tröja, oranga knickers och bruna frottébyxor. Billigt blev det med! Mamma betalde husvagnsbodyn och med värdinnerabbaten landade det på 360 kronor
    BILLIGT! Jag sneglar på molnkrage tshirt till sonen men ska försöka att inte beställa mer då det svämmar över härhemma
  • maugu
    Duntoffla skrev 2008-03-14 08:47:51 följande:
     det är den gula godisråttebodyn från Me & I. (OT) Vad har du för massa fint hemma? Något kul i storlek 74/80?
    Beror på vad som är kul men det stavas M-O-L-O och en del E-S-L och annat smått och gott..
  • maugu
    maugu skrev 2008-03-14 08:49:00 följande:
    Beror på vad som är kul men det stavas M-O-L-O och en del E-S-Loch annat smått och gott..
    Och,ja..en del 80..74 är borta sedan ett tag..
  • maugu
    jompa skrev 2008-03-14 08:51:07 följande:
    Ohhh lagersalg närmar ju sig, ska bli kul och antagligen hysteriskt
    Ja, men när är det?En annan som bor långt-upp-i-norr behöver ju lite tid på sig att boka resa...enl en källa här så skickar de tydligen ut det typ bara någon vecka i förväg...
  • maugu
    Tjollabolla skrev 2008-03-14 08:56:45 följande:
    För mkt rött för att den ska komma in här
    Allvarligt?Finaste printet i år-me love Har ju redan den annars så-BORTA
  • maugu

Har ni märkt att de sänker MOLO redan?Verkar som några affärer använder sig av Tradera-för inte kan det finnas fler shopoholics som jag ?

I DK oxå reas MOLO vår 07 med tex 20%..är hypen över?Min guldgruva för rea på MOLO sänker och sänker oxå priserna på MOLO från hösten och de hade massor kvar innan jag och några fler började tömma deras lager

• maugu
    Duntoffla skrev 2008-03-14 09:02:26 följande:
    God morgon!
    Funkar bra men vill du pigga upp den lite så sätt en röd body under (ja, nu är det färgfantasten igen som språkar)..har inte bestämt mig vad jag tycker om dessa.. beslt tas i helgen,för den som är intresserad
  • maugu
    lillronya skrev 2008-03-14 09:06:25 följande:
    Jag håller öronen öppnaFint med svart under iaf, duntoffla!
    Du har mail (vanliga mailen)
  • maugu
    Småkottarna skrev 2008-03-14 09:10:34 följande:
    Har du en vanlig tröja under bodyn?? Jag ångrade mig så att jag inte tagit t-shirt på alla bodysarna jag köpt till lilleman så jag kunde ta långärmad tröja under. Trodde det skulle bli knas med tröja under body, men det kanske funkar??
    Jag använder body under..lindex hade bra basbodies ta 3bet för 2..här uppe i norr är det skämt med kortärmade bodiesar..om ngn vill så kan jag spana i våra "goretex"affärer
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 9