• maugu

Vi som shoppar danska barnkläder del 9

jacao skrev 2008-03-11 18:43:18 följande:
    Vilken färg och stl vill du ha? Har en affär här i stan som hade dressarna sist jag var där (om det är kik kid frottédressen ni pratar om). Kommer inte ihåg vilka färger men jag tänkte ev ta en sväng dit i morgon.
    Åh-vad snällt om du kan kolla för mig..grön i stk 80..om inte grön finns så går det lika bra med röd-därefter grå därefter rosa
  • maugu
    Buttelina skrev 2008-03-11 18:48:03 följande:
    så nu
    Superfin lillebror-han passar verkligen i många färger..

Jag gillar dock ej gult, tänker bara på påskkyckling (hoppas det är ok)
  • maugu
    Duntoffla skrev 2008-03-11 18:57:52 följande:
    Den var ok. (bild i BT) Lite grå i i den benvita randen precis som hon skrev. Men det får funka. jag får se till att inte ha den till det nya gula katvig. Den var ju inte så dyr heller. Hoppas att den lila/röda kommer imorgon. Den såg verkligen fräsch ut i annonsen.
    Jag är oxå sugen att se MOONKIDS på..jag har en suit från nu i höstas men sonen är för liten än för 74-80 i Moonkids...det här med storlekarna är så märkligt..
  • maugu
    terezita skrev 2008-03-11 18:58:30 följande:
    hahaha men hippokids har typ tre gröna kvar i storlek 80!!!
    Har de?På nätet?Då springer jag dit..
  • maugu
    Duntoffla skrev 2008-03-11 19:07:43 följande:
     Nattningsdags här med men det lyckas sådär. Supergnälligt...
    SUPERSÖT liten kille du har och han passade super i MOONKIDS...

Efterosm jag har en viss förmåga att dissa lite hårt i början så lär jag väl ändra mig för färgen gul/orange..superfin suit!
  • maugu
    Duntoffla skrev 2008-03-11 19:21:18 följande:
    Den var faktiskt finare än jag trodde. Starkare färg en det ser ut på bild. Har den bruna med gröna ränder men i större storlek. Den är riktigt fin. Var på gång att buda på ett fint Moonkids set på T häromdagen
    Hoppsan
  • maugu
    Angelinah skrev 2008-03-11 19:21:51 följande:
    Nån som behöver molo nöbblar Rumba har 20 procent på dem ikväll...
    Såg dem och är lite sugen på ett par i stk 19..så urgulliga små stövlar..
  • maugu
    jojoa75 skrev 2008-03-11 19:33:13 följande:
    Funderar på sommarbodysuit till Emma, men hon är kanske för stor för det nu i sommar? 2 år är hon då, blir kanske lite för mkt bebis? Iofs skönt att sova i..
    Absoult inte tycker jag...Det är väl det skönaste man kan ha på sig..skulle oxå vilja ha själv
  • maugu

God morgon..arghh, så ha rman ingen som tar sonen på natten-uj,uj vad trött jag är..
    Vänjer sig fort att vara två..
    Väntar KIK KID frottejacka i stk 86 men blir lite orolig då jag så bilden i BT på en 92 och 110..är de stora tro?..

Beställning lagd på HIPPO, 2 suitar från ESL, en sommarsuit och hoppas,hoppas att de nu har KIK KID frotte i grön..

Har massor på väg hem från DK-riktiga fynd från TS..blandade äldre kollektioner från MOLO

Hoppas ni får en bra dag!

Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 9