• maugu

Vi som shoppar danska barnkläder del 9

Postade jut nu min kille i sina fina blommor

Palstisocks färger denna vår är super-skulle velat haft peace (blå-gul)i suit till min son men den finns bara i 74-80-för litet numera..

• maugu
    jojoa75 skrev 2008-03-15 08:45:44 följande:
    Vi förstår vad du menar ändå!
    Tack
  • maugu
    MiAmor skrev 2008-03-15 08:46:36 följande:
    gudars vilken snyggning!! jättefina färger!
    Tack detsamma-nu fick ni bara se baklyktan av honom..han är svår att fnga på bild men jag ville visa de skönt baggy byxorna i turkost...helt underbara Älskar turkost..
  • maugu
    Småkottarna skrev 2008-03-15 09:04:41 följande:
    God morgon Girls!!! Har ni nått skoj på protokollen idag? Här är detStorstädningTvättstuganTa tag i Tradera och överfyllda garderobernaPacka och skicka TraderapaketHandlaLaga någon god matSkriva en SVINBRA jobbansökanHinna med nån liten lördagsshopping kanskeo så MELODIFESTIVAL FINALEN!!! Tror det ska bli en bra dag idag.
    Låter som en bra plan

Min plan-överleva tills melodifestivalen

Nej, ska jobba klart det sista med mitt projekt i pauserna mellan restauranginrättningen och hotellservicen (dvs mammarollen).
    Rota i gardroben efter mer som kan go T..

Ha det gott!

PS!vart ligger din röst ikväll?

Jag står mellan Perelli och Nordman (dock så tror jag Nordman har no chance i Europa).
  • maugu
    Angelinah skrev 2008-03-15 09:07:20 följande:
    go morron!!
    Morning!
  • maugu
    Småkottarna skrev 2008-03-15 09:06:54 följande:
    Är det någon här som beställt och fått de sandfärgade xm byxorna med röda sömmar från Nova Star?? De kom inte till freshmilk när deras Nova Star leverans kom, och de kommer troligen inte komma heller, så de tog bort dom helt från min beställning. Jag som så himla gärna ville ha dom! Undrar om de finns någon annanstans?
    Kanske www.sveali.se ?
  • maugu
    MiAmor skrev 2008-03-15 09:15:12 följande:
    lite OT kläder i BT
    Coolt!

Hängsel jeans var superpoppis när min 97 var liten..jag tror att vi kommer få se mkt av det glada 80-talet i kollektionerna framöver...jag har tjuvkikat lite på hösten tex..
  • maugu
    Duntoffla skrev 2008-03-15 10:21:06 följande:
    Jag vill ha både garderob och byrå. Sambon tycker att det är väl ändå mest hyllor som kommer att användas men bodys och suits går ju att hänga Får väl se om jag hittar ngn fin. Vill inte ha en jättehög variant utan lite lägre än en vanlig. Någon som är sugen på typiska MOLO-prickar? www.tradera.com/Bodysuit_molo_prickar_stl_80-...Inte min såklart!
    Såg oxå denna-så fult att luras..om det är någonsom inte riktigt vet vad MOLO är och tror de fyndar..
  • maugu
    Duntoffla skrev 2008-03-15 17:19:39 följande:
    Denna säljaren har ju massa nytt till bra köp nu-priser  Hur funkar det? www.tradera.com/body_molo_var08_stlk_86_Ny_me...OBS! Inte min auktion.
    Butik-som redan nämnts..jag har en för stor garderob och nu måste välja...men det kan jag ju inte skriva..fast det är nog underförstått..he,he..

HM har MOLO prickar i cerise/blått med glitter i tunikor, linnen m m supersnyggt och för min kladdmaja (snart 8 och sätter fläckar på allt, bl a nya MOLO Poetry-suck--chokladglass)rekommenderas..
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 9