Inlägg från: CamillaJ |Visa alla inlägg
  • CamillaJ

Vi som shoppar danska barnkläder del 9

Småkottarna skrev 2008-03-17 19:31:01 följande:
    Vilken tur då att jag tog kort på rumpen när vi provade innan ikväll! Sitter perfekt.
    Nice!!! Blir en titt på po.p
  • CamillaJ
    Småkottarna skrev 2008-03-17 19:33:54 följande:
    Okej! Ja, jag kanske skulle köpa och testa! Han har pottränat sig själv i princip det senaste året, men vissa perioder är pottan helt ointressant och vissa perioder ska han gå tolvhundrafemtio gånger per timme ungefär. Nu under vintern har jag känt att jag inte vill dra igång på allvar då det blir knöligt med overall och allt när han ska gå på pottan, men nu känns det som att det är dags snart.
    Ja! Det är ju enklare på våren och sommaren.
  • CamillaJ

Fyy.. kolla precis över på 5an jäddrans!!

Jag är sugen på att handla men .. näe få vänta några dagar Iaf tills jag bestämmt mej för vad av alla TUSEN tals saker jag vill ha!!

• CamillaJ
    gosmamman skrev 2008-03-17 21:02:44 följande:
    Söt Ilon i BT, var glad att han är feg, Bebben i vårat hus klättrar upp på bordet, i vagnen, toaletten osv man är heelt svettig efter en dag med henne
    Jaaa.. fy vi har samma här, Lillkillen är överallt hela tiden.. sist hittade jag han här brevid datorn på databordet Fundersam igår var han uppe på jobb-stegen som sambon & min pappa använder när de sätter tak Skrikandes längst upp så stod han och skrek HEEAJ HEEAJ så alla skulle se honom, wow villken tuffing, nej fy det är inget kul när de väl sätter igång med klättringhumöret!!
  • CamillaJ
    gosmamman skrev 2008-03-17 21:18:07 följande:
    Detta gjorde bebben (tusch) när vi skulle å hälsa på vännerna som just fått barn. Strax efter när jag klätt henne så smet hon i på toan och öppnade duschkabinen och satte sig där och plaskade med vattnet i katvigsuit (pappa hade nyss duschat)
    Så söt men mindre kul att ta bort antar jag haha hur gamal är hon?
  • CamillaJ
    ängeln83 skrev 2008-03-17 21:30:21 följande:
    Godkväll allihopa.Nu är äntligen ett av kalasen undanstökat *pjuh*.Skrutt var helt slut när alla gick hem och somnade mitt i vällingen.
    Så söt i BT, grattis får man lov att säga!
    Kul med kalas
  • CamillaJ
    gosmamman skrev 2008-03-17 21:40:34 följande:
    Bebben blir 1år o 5mån den 24:eMen hon ser yngre ut för hon har så rund och god så hon har en hel del baby drag kvar gosan.
    Okey! Ja min bebbe blir 1 år och ja vad är det nu hmm.. 3 månader den 27 men han är fortfarande en "liten bebis" för han går inte riktigt ännu, han kan men han vill inte han gör det bara när han vill så ja mest kryper han runt här hemma och känns forfarande som en 10 månader haha MEN som sagt är och klättra PÅ ALLT
  • CamillaJ
    Lina med Liten skrev 2008-03-17 21:53:03 följande:
    Vi måste ju sjunga för skrutten "Ja må han leva, ja må han leva..."
    Hurra hurra hurra hurra
  • CamillaJ

Åh mysigt med kalas.. nästa kalas blir när Isak fyller 3 år!! 3 år jisses vart tog mammas lille kille vägen Förvånad 

Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 9