Inlägg från: Tjollabolla |Visa alla inlägg
  • Tjollabolla

Vi som shoppar danska barnkläder del 9

Angelinah skrev 2008-04-22 09:40:43 följande:
    Tack Undrans om man ska ta o shoppa nåt skojsigt idag kanske Kommit på en del jag vill ha.. KIKKID:s vita solhatt, Molo lila tunika med vita prickar, ev de rosa åxå med tillhäörande byxa
    Klart du ska shoppa, du fyller ju år!

Kanske det blir lite hopping för mig oxå idag. Jag ska besiktiga bilen i Hässleholm, så då är ju fröken siv besök ett måste
    .?:*¨¨*:?.Älskade Milo 22/2 2007.?:*¨¨*:?. milosblogg.blogspot.com
  • Tjollabolla

Hej flickor! Hemma från Fröken Siv med en småfolktröja, vår första . Blå med helikoptrar, sååå otroligt fin till dom nya moonkids byxorna!

• Tjollabolla

Vet ni vad dom hade på fröken siv?! Den pricka stjärnorna i SUIT! Grymt fin, men Milo kan ju inte ha det mer. Om nån vill ha så ring dit, för hon skickar säkert! Alla storlekar fanns...

• Tjollabolla
    VivviM skrev 2008-04-22 15:59:28 följande:
    Måste fråga er här vad ni tycker. Är såååå sugen på Nova star WCT dressar till mina barn men just nu känns det ju som det är på väg att bli sommar (14 grader idag där jag bor) och då vill man ju kanske att de ska kunna ha dem till hösten också. Tror ni det blir för stort om jag beställer 86 till grabben som är 9 mån (8,3 kg och 69 lång) och 98 till tjejen(11,5 kg och 83 lång). Hon har ett par jeans i strlk 86 som är helt perfekta på henne nu och ett par grå mjukisar som är något långa men sitter toppen för de blir bara mer baggy då....
    Ja det kommer absolut bli förstort! 80 & 92 kommer räcka LÄNGE! Dessutom är materialet så tunt så det kommer va perfekt i sommar tror jag, både regniga dagar och på kvällarna!
  • Tjollabolla

Ängeln: nej tyvärr fanns inte bodyn då hade jag köpt den!

Alex07: Det ligger i Hässleholm. Hemsida: www.frokensiv.se

Dom hade även t-shirts Molos i små storlekar. Det har jag inte sett innan? Jag har bara sett från 92. Fotbollsprintet var det dom hade.

• Tjollabolla

Åh har laggt in bilder nu på nya tröjan o moonkids byxor. Vilken fullträff det blev! Så roligt när man bara råkar se det när dom ligger bredvid varandra Det är nog absolut nya favoritkombon! Jag börjar äntligen vänja mig vid tröjor/t-shirts.

• Tjollabolla
    Zvartaliljan skrev 2008-04-22 17:30:11 följande:
    De lär drunkna i de kläderna nu som sagt...men om de växer riktigt ordentligt över sommaren så kanske de passar till hösten
    Fast SÅ stora tycker inte jag dom är. Milo kan ju ha sina i 86. Visst är det stort, men inte så stort att han inte kan ha det. Jackan tycker jag stör lite att den är stor, men absolut inte på byxorna.
  • Tjollabolla
    Zvartaliljan skrev 2008-04-22 17:40:51 följande:
    Fast Milo är ju ändå 10cm längre än denna pojken. 79 lång och du tog 86. Alltså hade 74 varit stora men ok på en som är 69 lång. 80 låter så himla galet stort tycker jag i alla fall.
    Ja absolut. 80 kommer en på 69 cm att drunka fullkomligt i! Men hon ville ju ha dom till hösten. Grabben hinner nog växa i det, fast kanske inte tösen för då växer dom ju så långsamt.
    Har märkt det nu på saker som jag väntar på att han ska växa i, han växer ju alrig i det längre!!! Tar ju en evighet... *vill använda min katvig boilersuit NU*
  • Tjollabolla
    CamillaJ skrev 2008-04-22 20:19:41 följande:
    Desperate housewives Kollar ni inte på det ?? Men då stackars dej
    Jodå jag gör Självklart!!

Godkväll på er alla! Imorgon är det besiktning av huset och sambon verkar ha fått en släng av Milos magsjuka. TYPISKT! Gahh vad trött jag blir på att han alltid ska åka på allt
  • Tjollabolla
    ängeln83 skrev 2008-04-22 20:23:26 följande:
    Inga ägg Va fasiken skulle sambon äta 6 st till frukost imorse för?*surar*
    Allt är hans fel!!! *hihi'
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 9