Inlägg från: Tjollabolla |Visa alla inlägg
  • Tjollabolla

Vi som shoppar danska barnkläder del 9

ängeln83 skrev 2008-04-24 12:19:04 följande:
    Super arg, jisses va han blängde på mej.Fast iof är han sån med mössor också, men det går ju bra så fort man är ute eller i vagnen. Har han nåt annat att tänka på så kanske det går bra ändå...vill ju köpa massa fina kepor o solhattisar juh.
    Ja det är ju så gulligt på... Hoppas dom vänjer sig. Keps vill domkanske ha sen ändå när dom blir äldre, men solhatt är ju verkligen ett måste! Ungar i solhatt är det sötaste jag vet!!
    .?:*¨¨*:?.Älskade Milo 22/2 2007.?:*¨¨*:?. milosblogg.blogspot.com
  • Tjollabolla
    Jen80 skrev 2008-04-24 20:20:23 följande:
    Butte: Har du nån molotröja till sonen i stl 86 som du har bild på när den sitter på? Kan 86 blir för tight i ärmarna på Ilon tror ni? Åh, så svårt...
    Jag har 86 åt Milo och det är dom som sitter bäst. Dom sitter perfekt! Så det blir nog bra! Ska kolla efter nån bild...

Godkväll alla! Sitter med hårfärg i håret och kollar på lyxfällan, får ont i magen av det programmet!
  • Tjollabolla
    Jen80 skrev 2008-04-24 20:09:10 följande:
    Sambon gillar INTE landsskapsmotiven... och jag tycker sådär. Svårt svårt!!!Tack för åsikterna om Katvig-tröjan. Hmmm, beslutsångest. Tycker inte heller det är riktigt hans färg, men funderar på att behålla den ändå. Han behöver tröjor och jag har blivit så himla kräsen att jag inte hittar en enda till honom stackarn. Tycker inte den gula från Pop var riktigt hans färger heller, men jag tycker den var fin så det struntar jag i. Hade inte kommit i Liams stl, men han ska få en sen... Han passar super i gult - som tur är för honom .
    Inte rktigt hans färg kanske, men den är himla fin ändå! Ska du inte behålla den så kan du ju alltid skicka mig ett litet inbox medelande
  • Tjollabolla
    ängeln83 skrev 2008-04-24 20:32:46 följande:
    Ha ha, kolla på skrutten i 86 då Det bidde en tunika *asg*
    Hihi, Milos sitter toppen Så sitter knappt milos i 92 bara!
  • Tjollabolla
    J essica skrev 2008-04-24 20:33:29 följande:
    Du har inte sett den tröjan nån merstans nu? Vill såå gärna ha den Tröttnar du på den så tänk på mig
    Jo! Både tröjan och suiten finns hos fröken siv och hon skickar gärna! www.frokensiv.se
  • Tjollabolla
    Jen80 skrev 2008-04-24 20:33:26 följande:
    Ja tack, leta på med färg i håret. Får vi se resultatet sen ?!?!själv tänkte jag bli blondie nästa vecka ...
    Skumt bara för jag fastnar inte på bild Jag klippte mig igår så nu tyckte jag det var dax, redhed it is
  • Tjollabolla
    Jen80 skrev 2008-04-24 20:38:43 följande:
    Ängeln och Tjolla: Tack för bilderna. Ja, då ska nog Ilon kunna ha 86. Har nu äntligen fått tag på Molos grönrandiga då . Tror jag behåller den ändå . Har köpt sommarsuiten till bebisen, så det kan ju vara kul att matcha nån gång .
    Jaaa vad fint! Jag funderar på om jag ska ha sommarsuiten eller t.shirten. Man använder kanske en t-shirt mer...
  • Tjollabolla
    gosmamman skrev 2008-04-24 20:43:46 följande:
    jaaa!!! bild!!! Du fastna visst på bild, vi har sett jätte snygga bilder på dig Zvartaliljan- skulle väl också komma med ny bild på nya frillan??? har jag missat den eller?

Fantastiska Skatt skrev 2008-04-24 20:43:58 följande:
    roligare att kunna kombinera mer med t-shirt kanske?!
    Ja det har du rätt i!

Har ni köpt shorts till era knattar än? Jag har bara några molo knickers och ett par från Lindex. tycker inte jag hittat några fina. Tips?
  • Tjollabolla
    Jen80 skrev 2008-04-24 20:52:56 följande:
    Har för mig jag testade den suiten på ilon, men den fanns bara i 86 och jag tyckte det var på gränsen på honom. Hade isf velat ha 92... eller var det att jag inte gillade färgen då . Men nu struntar jag i färgen . Blir gulligt att matcha sin bror eller syster... Haha, fast blir det en bror så får jag nog byta färgen på suiten ...
    Då har du en rooosa fin då
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 9