Inlägg från: Tjollabolla |Visa alla inlägg
  • Tjollabolla

Vi som shoppar danska barnkläder del 9

ängeln83 skrev 2008-04-22 20:27:36 följande:
    Han är knäpp, om han fick välja 2 saker att äta livet ut så skulle det vara ägg och mjölk. 6 st är ändå inte så mycket, han kunde nog äta det dubbla.O jag haaaatar verkligen ägg.
    Förutom när man behöver dom i kladdkakan då
    .?:*¨¨*:?.Älskade Milo 22/2 2007.?:*¨¨*:?. milosblogg.blogspot.com
  • Tjollabolla
    jompa skrev 2008-04-22 20:24:39 följande:
    Han är ju karl de är ju lite klenare God kväll. Jag kollar på de Desperata Hemmafruarna men spelar in det för att kunna kolla på House. Jag är ju en sån där som följer massa serier, älskar sånt
    Ja klena som tusan, det var ju inte han som torkade spyor ens! *grr*

Jag älskar oxå att följa serier, det är verkligen min grej
  • Tjollabolla

Tillbaka efter despetate...

Å jag börjar bli nervis på T. La ut i förrigår kväll och det är bara bud på en del saker och dom ligger låååååååågt. Frågan är om man ska låta dom som är osålda ligga kvar, eller ta bort dom så dom inte går för 1 kr...

ÅÅÅ jag vill oxå ha VV stars!!!

• Tjollabolla
    isold2003 skrev 2008-04-22 22:05:58 följande:
    Så, nu har jag kikat igenom vad ni snackat om sen jag kikade in senast. *tar en bit chokladtårta jag med* Kikade in på pop:s hemsida men hittar bara landskapskläder till flickor, klänningar alltså. Jag måste nog kika in på pop snart tror jag. Är såå sugen på att köpa Mini A Ture skor till lillkillen men nu när maken snokade runt så tror jag inte det är så poppis med mer shopping
    Äh va ska dom bry sig för, dom fattar ju ändå inte
  • Tjollabolla

Oh my, Vi MÅSTE ha VV stars!!!!!

ÅÅÅÅÅÅÅÅ sååå fint det turkosa och oranga var! Varför har dom inte riktiga bilder på hemsidan för, man ser ju inte riktigt... *vill haaa*

Undrar oxå över möss storleken....

• Tjollabolla
    frim skrev 2008-04-22 22:23:58 följande:
    Måste bara kommentera att en tråd som heter "Vi som shoppar danska barnkläder del 9" har över 24000(!!) inlägg, det är fan galet.
    Underbart! Bästa tråden på fl!
  • Tjollabolla

Åh jag velar om jag ska orange filt/mössa eller turkost. VV stars då alltså... Vagnen är ju brun, har orange skötväska, men den ligger ju mest i varukorgen så det spelar ingen roll...  När det lir lite varmare kommer han ju ha den gröna MALA jackan... Vad säger ni?

• Tjollabolla
    Buttelina skrev 2008-04-22 22:34:46 följande:
    men visst är där turkosa kantband på mala jackan? då hade jag tagit turkost...vad ska du beställa? blir det tshirts också?
    Ja det ska vi ha, det är det vi verkligen behöver! Fast en snygg filt behövs ju oxå. ja, jag är nog mest inne på turkost, kanske tröttnar på det oranga.... Vet inte vilken mössa jag ska ha dock, den toppiga eller den andra. Den andra är såå söt på Milo men banden som hänger ner stör mig...  Svårt med storlek oxå!
  • Tjollabolla

Turkosa kantband var det ja, då får det nog bli turkost...

Shit så lite hår han har på bilden! Nu är det sååå mkt att imorgon ska han faktiskt till frissan... Byebye alla söta lockar
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 9