Inlägg från: Tjollabolla |Visa alla inlägg
  • Tjollabolla

Vi som shoppar danska barnkläder del 9

Buttelina skrev 2008-04-23 08:40:00 följande:
    jag kom på att jag hade en från coop förra året till isabel... den höll hur bra som helst.. 149kr tror jag att jag betalade.När man tänker efter så har man själv aldrig bränt sig där man haft badkläderna, hur slitna dom än varit?? eller?
    Nej det är klart... Jag har ingen aning. Jag tror iaf att jag vill ha en hel dress så det inte glipar vid ryggen när dom sitter och leker i sanden. *tror verkligen på en bra sommar*

Det kommers äkert ut en del på Tradera snart som knappt är använda sen förra dåliga sommaren!

Nu ska vi besiktiga huset, håll tummarna nu flickor! Hej så länge!
    .?:*¨¨*:?.Älskade Milo 22/2 2007.?:*¨¨*:?. milosblogg.blogspot.com
  • Tjollabolla

Hej på er! Nu är vi husägare på riktigt! Besiktningen av huset gick igenom och vi har betalt handpenningen Om 1½ vecka får vi huset!

Och Milo har varit hos frissan oxå, så sööööt blev han!! Riktig pojke

Ängeln: Så brukar Milo med göra! Jag hittar alltid sugrör överallt här hemma

• Tjollabolla

Å vilken söt mage Jen80!! Å underbart fina morgonrockar, vad kostar dom? Milo har växt ur sin ena och den andra strular med blixlåsen...

La in bilder på nyklippa Milo i BT

• Tjollabolla
    CamillaJ skrev 2008-04-23 17:19:29 följande:
    Kolla detta liksom.. skillnad!!Bebis!!!Pojke!!!!
    Å sötnos! så mkt hade inte jag hjärta att klippa av, Milo har fortfarande gott om lockar i nacken
  • Tjollabolla
     Milo tackar för alla komplimanger  

Visst känns det som att han blev större, men han har fortfarande massa fina lockar i nacken, jag kunde absolut inte snagga honom som jag tycker så många av mina vänner gör med sina knattar. Älskar ju hans lockar!
  • Tjollabolla
    gosmamman skrev 2008-04-23 19:37:02 följande:
    Jag tycker liam är stencool i sina burriga lockar uppe på huvudet, lite lockig elvis frilla över det hela
    Jaa jag håller med dig! så söööta lockar!
  • Tjollabolla
    ängeln83 skrev 2008-04-23 19:45:34 följande:
    Dom känns verkligen somriga, fast jag gillar färgerna i den andra, fast kanske inte ankorna Eller så får det bli båda, vi har ju faktiskt inte endaste sommarsuit juh Är på jakt efter Katvigs blå/orange men hittar den inte
    Gaah är den redan slut?! Den måste jag oxå ha ju har jag kommit fram till....
  • Tjollabolla
    Fantastiska Skatt skrev 2008-04-23 19:54:23 följande:
    röstar för den första Tjolla --- Vad fin Milo blev - stora killen nu juh samma när vi klippte Skatten, alla bebisdragen försvann helt :(Tröjan kom idag - tack för hjälpen!! Jen80 --- Åh, vilken fin kalaskula du har nu  *avis*Appropå skor. Jag köpte ett par till sonen på skopunkten som ser ut som Puma kopior och de är faktisgt mjuka och verkar sköna precis som "orginalet" till skillnad från hur hårda och klumpiga deras skor brukar vara. 99:- är HELT OK
    Å vad bra att den kom! Kräver en bild sen på skatten i den

Vi har oxå dom skorna, skitbra är dom! Milo älskar att stampa i dom för det hörs lite Säger jag " kom så ska vi ta på Stame skorna " så kommer han ilandes fortare än kvickt
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 9