Inlägg från: Tjollabolla |Visa alla inlägg
  • Tjollabolla

Vi som shoppar danska barnkläder del 9

CamillaJ skrev 2008-04-23 20:16:11 följande:
    Jaaahaaa.. det tycker du men jag har sagt NEJ TACK till sommarsuit till min 1 ½ åring faktiskt hehe ... MEEEEN tjaaa den var ju fin men hmmmm... vart finns den???
    Åh men sommarsuits tycker jag absolut man kan ha på lite större med! Iaf upp till 2-3 år. Tycker inte alls det ger samma pyjamas känsla som suits kan ge annars, jag har ju inte suits på Milo offentligt längre för jag tycker det ser lite jamas aktigt ut nu... Men sommarsuits ska vi ha massa, tycker dom ser så coola ut i dom
    .?:*¨¨*:?.Älskade Milo 22/2 2007.?:*¨¨*:?. milosblogg.blogspot.com
  • Tjollabolla

Godmorgon! Jag har sovit från tio till halv åtta, gud så underbart! Det behövdes verkligen

ANgelinah: Vad är det för Hummel?! Låter väääldigt intressant i mina ögon Vart finns den att skåda?

• Tjollabolla

ALLTSÅ är det nån här som har Länsförsäkringar som bank? Det var en som sa att hon förde över Tradera pengar till mig i måndags och jag har fortfarande inte fått dom. Har mailat och hon hävdar att hon hon har fört över.
    I tisdagskväll var det oxå en som förde över pengar och det har heller inte kommit. Kan banken ha ngt stul eller? Det brukar ju max ta en dag!

• Tjollabolla
    jompa skrev 2008-04-24 08:30:57 följande:
    Jag är redovisningsassistent idag så det är för liknande jobb. Ska träffa rekryteringsfirman idag. Tycker alltid sånt där är läskigt.
    Lycka till! Det kommer säkert gå finfint!
  • Tjollabolla

Hej å hå, äntligen sover lillskiten.

Angelinah vad är det för hummelsuit i turkos/grönt?! *nyfiken* Låter fint, finns den att skåda nånstans??

• Tjollabolla
    Angelinah skrev 2008-04-24 11:52:54 följande:
    Hallojsan..tyvärr inte på nätet, men jag kan fråga idag i butiken om jag kan få ta en bild på den så får ni se, den e verkligen urfin!!Jag ska ha den i aprikos/cerise till Ida
    Åhh det låter ju verkligen som ngt för Milo   Sommarsuit var det va?
  • Tjollabolla

Ähh bara jag här... Hmm. Får väl pysa till Villvervalla då... *damdadam*

Alltså jag fattar inte vart mina pengar tar vägen! den ena säger att hon överfört i måndags och den andra i onsdags. Jag borde verkligen ha pengarna nu! Banken har ju aldrig stulat innan och båda kan ju inte skrivit fel kontonr!

• Tjollabolla
    ängeln83 skrev 2008-04-24 12:11:52 följande:
    Hallå i tråden.Har varit o fikat hos sambons syster, gosat lite med bebisen också Fick hem Kik Kid kepsen idag, jääääklar va sur skrutt blev när jag testade den på honom.Bild i BT.
    ARG skrutt! Milo blir likadan, jag kommer aldrig kunna ha keps på honom i sommar. Han tar av den direkt. Likadnt med solhattar. Jag som sett fram emot det Envisa ungar!
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 9