• Jen80

Vi som shoppar danska barnkläder del 9

isold2003 skrev 2008-03-25 12:03:09 följande:
    Hoppas att han inte blir sjuk, magsjuka är vidrigt!
    Ja, jag håller verkligen tummarna.

Åh, min snälla postgubbe måste ha varit här inne och läst, för när jag öppnade dörren så stod det ett stort paket där.. TILL MEJ !!
    Var inga kläder, men två grytunderlägg och ett tidningsställ eller typ väska i brunt skinn, från Sköna Hem. Tack tack !! Gick ju inte ut i onödan då iaf ...
  • Jen80

Jaha, då var det kört . Kräkningen i morse var magsjuka. Nu kom våfflorna upp ... Hoppas hoppas vi andra klarar oss. Liam står i duschen nu med pappa. Tur att han är hemma iaf ...

• Jen80
    jompa skrev 2008-03-25 14:29:29 följande:
    Neeej inte magsjuka, det värsta som finns. Tyvärr brukar det smitta rätt bra mellan barn men vuxna klarar sig ofta bättre. Om det är vanlig magsjuka vill säga och inte nån vinterkräksjuka.
    Ja, fast Ilon har klarat sig de gånger vi har haft det och så har alla vi andra åkt på det ist. Usch, hade magsjuka när jag var efter v.30 med Ilon och är inte sugen på det nu igen... Inte mysigt alls. Men men, vi får se vad som händer. Ska tvätta oss och allt runtomkring NOGA NOGA!!
  • Jen80
    jompa skrev 2008-03-25 14:41:56 följande:
    Han kanske är imun tack var din magsjuka med honom i magen
    Haha, ja, det måste nog vara så. Äh, lika bra att åka på det igen då så även denna blir immun ...
    Nähe, verkar som pappsen behöver hjälp i badrummet. Liam är gnällig och blöt och Ilon står och sliter i toalocket ...
  • Jen80

Ja, jag får fortsätta vara OT, eftersom jag inte har några pengar att shoppa för .. Måste bara säga att mina barn är ute på altanen !! Alltså i vanliga kläder. Lika var,t där ute som här inne. Solen ligger på hela dagen, så nu är det jätteskönt där ute. Inglasad är den såklart, men det brukar ju ändå vara kallt där ute... Känns vårigt iaf att ha dörren ut dit öppen. Får nog göra iordning lite där ute. skojigt skojigt !

camillaJ: Ja, skönt att vi stannade hemma. Trodde inte det skulle bli nåt mer förrän efter att jag försökt få i honom lite mat efter sovningen. Men men, nu håller vi oss borta i några dagar...

• Jen80

Nån som har nån länk till bra fotografer där man kan få lite inspiration på bilder med barn, mage osv?!?!
    Måste bestämma vad vi ska ha på oss och vill ha lite idéer på hur bilderna ska tas... På måndag är det ju dags och eftersom Liam hade magsjuka igår så vill jag fixa det mesta idag IFALL man åker på nåt snart ...

• Jen80

God kväll på er! sambon har drabbats av speldjävulen, så det har fått blivit TV för mig ikväll ...

Maj Bebis: Jag köpte stl 92 till Ilon i sina NS-byxor, men de är rätt långa. Sitter dock uppe, så de funkar ok. Men 86 satt bra och han har annars mest 80 och 86 i byxor. Han är ju lite rund om magen, så runt magen satt 92 bättre. Har fått klippa bort resåren på hans NS-jeans som han har sedan tidigare. I dem har han stl 80, men de är inte längre så baggy som jag vill ha dem, men de funkar ff...

Superfina barn i BT. Har några bilder, men orkar inte fixa dem till datorn ikväll.

Tjolla: Var det du som frågade om KikKid-suiten och tvättning? Har inte ens kollat vad den ska tvättas i, så den har tvättats på 40 grader. Den verkar ha överlevt ...

• Jen80
    lillronya skrev 2008-03-26 22:45:13 följande:
    Gokväll isold, Jen o Lina.
    Blev kortvarigt ... Ska ta och krypa ned i sängen nu ist. Blev sugen på att kolla om jag får tillbaka nåt på skatten, men det funkade inte... Jaja, får väl vänta på post då ...
    sambon får för resor till jobbet, så där vet vi att vi får en hel del, men jag vet inte ens om jag får tillbaka eller får betala. Har hittills aldrig behövt betala, så jag håller tummarna...

God natt på er !!
  • Jen80
    Duntoffla skrev 2008-03-26 23:02:21 följande:
    kikar in igen efter McDreamy och ett antal vinnarmail på T. Puh!  Angelinah- Ida verkar vara en riktig nattuggla! Jag lyckades inte heller kolla. Verkar som om de bara hade öppet mellan 7-20...
    Tror man kollar under Skattekonto eller vad det stod och det funkar ju nu på kvällen. Men jag måste förnya mitt Bank-ID tydligen och det orkar jag inte göra nu. Var ju på väg i säng ... Nu SKA jag stänga ner !
  • Jen80

God kväll på er!
    Har lagt in lite bilder i BT. Hittade en fin tröja på Åhléns idag till Liam. Var typ som Katvigs blå/oranga kläder, men lite mattare och "dassigare". Men sen när man jämförde så ser man ju skillnaderna tydligare, men för sig så är den jättefin .

SmillaMilla: GRYMT fin vagn!!!! Helt underbar ju!! Jag är kääääär !

Och ni andra som lagt ut bilder - Superfina kläder och sååå söta barn .

Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 9