Vi som shoppar danska barnkläder del 9

Tänkte läsa ikapp lite, men inte en chans . Vad ni skriver!!
Tänkte gå till kyrkan nu vid 13 där de har ÖF, men Ilon sover sen 10.15 och jag vet inte om jag ska väcka honom. Men Liam är det snart dags att väcka, så då kan jag väl lika gärna väcka sjusovaren också, så man kommer iväg nåt idag... Funderade på om Ilon skulle visa upp sig i sin fiiiina KikKid, för bägge NS-byxorna är nerbajsade . Blir att köra tvättmaskinen ikväll
...
God kväll på er! Lade in några OT-bilder i BT i brist på annat ...
Måste nog ta och shoppa lite danskt nu, men det kommer alltid annat i vägen .
Fina suitar från Gaia . Så söta de blir hela bunten i sommar hehe...
Gosmamman: Superfina bilder i BT !!
Åh, vi ska om en vecka och jag har ingen aning om vad barnen ska ha på sig... eller VI! Ångest!!! På ensambilderna ska Ilon iaf ha sina nya Nova star-byxor (mörkgröna) och vit tröja och sitt halsband (id-bricka). Blir nog jättefint! Liam har jag ingen aning om vad han ska ha.
Lade in några bilder i BT. Fick användning av hans alldeles nya Molo-overall som är köpt till nästa vinter. Tvivlar dock på att den kommer funka då, så nu får vi passa på att använda den . Det enda dumma med den är att det inte finns nån resår under foten. Helknäppt. så idag när han åkte pulka så åkte ju benen upp på honom. Kommer den till användning nästa vinter eller till Ilon senare så får jag sy i resår. Funkar ju inte annars...
16,6 cm står det att hans fot var, så Pumaskorna måste ha varit 16,7 eller nåt sånt. Vet att det bara skiljde nån cm iaf.
I hans 25:or (Puma) står det att de är 15,5 cm, men de kanske är nån mm större också.