• Jen80

Vi som shoppar danska barnkläder del 9

Buttelina skrev 2008-03-14 21:28:03 följande:
    ja, det är skönt att tagit ett beslut i alla fall.. det blir ju en helt annan frihet när barnen blir lite större. Jag är lite i dom tankarna också, antingen skaffar vi en till nu snart eller så väntar vi 3-4 år... Men då känns det lite som att börja om med allt igen..
    Så har vi också tänkt, så det blev tre på raken ist för nåt hopp . Lika bra när man är uppe i det. Men sen får det nog vara stopp... fast jag är den enda som tror det ... Varken sambon eller folk runt omkring tror att jag känner barnstopp sen hehe... Jaja, vi får väl se ...
  • Jen80
    Tjollabolla skrev 2008-03-14 21:35:38 följande:
    Jag är här men jag fryyyser så hemskt eter min glassfrossa att jag knappt kan skriva!   
    Haha, du är för rolig !! Här är det så varmt så glassen jag hade på kladdkakan hann smälta innan jag ens hunnit börja på den. Kanske dags att sänka värmen här hemma ...
  • Jen80
    Jen80 skrev 2008-03-14 21:33:48 följande:
    Nån som har sett denna live och vet om det är en RÖD knopp?!? Ser lite rödcerise ut, men när jag sett den i tidningar så ser den röd ut. Funderar på att ha barnens kläder på den i hallen. Har en röd bänk från Ikea och svarta krokar från Design House. Borde väl vara ok med den då? Eller har ni några andra förslag? OT, men det handlar ju liiite om kläder. Kommer ju hänga lite Katvig regnkläder och Molo-fleece m.m PÅ krokarna ...
    Haha, missade ju att länka!!
    http://www.poppilopp.se/Shop/ShowProduct.aspx?CategoryId=2&ProductId=348
  • Jen80
    Tjollabolla skrev 2008-03-14 21:39:27 följande:
    Öhh skicka hit lite värme här! Så kan du ju slänga med lite kladdis med
    Sorryyyyy, slut!! Men god var den iaf ... Men nu ligger den väl gömd i min stora mage hehe... Bebisen festar loss där inne just nu !

Jag har bokat, men vet inte om det blev rätt i ordern... Tror ni man kan reklamera isf ?!?!?
  • Jen80
    Småkottarna skrev 2008-03-14 21:38:51 följande:
    Ååh.. glass!!! Jag funderar på att göra mig en panpizza och ösa på beasås och chillimarinerade vitlöksklyftor! Nu lades en liten beställning!!Röda jackan från didriksson till båda, var den inte riktigt snygg?? www.litenpalandet.se/Images/Products/1194.jpgSvarta överdragsbyxor från didriksson och röda mössor från Nova star. Nu blir dom nog fina!
    Jättefin! Jag hade velat ha en röd Pop-jacka med oranga detaljer på till Ilon, men den verkar slut överallt. Jag som annars tröttnat på Pop:s skaljackor, men den var fin. Synd bara att man kom på det för sent...
  • Jen80
    Tjollabolla skrev 2008-03-14 21:41:21 följande:
    Superfint!!!ÅÅ... Såg nyss på sas hemsida att planet var ytterligare en kvart försent, alltså finns det ingen chans att han hinner med 10 tåger om han landade precis Så han lär inte vara hemma förrän ett inatt... Ni får stå ut med mig tills dess
    Usch, va tråkigt .
    Ja, jag är ensam till imorgon kväll . Saknar sambon som en tok när han inte är hemma. Åkte i morse, så det är ju inte så länge . Men fy, det är så trist att vara själv. Tänkte lägga mig i sängen och läsa mina nya tidningar som kom idag - Mama och Sköna hem, men jag kommer ju aldrig härifrån ...
  • Jen80
    gosmamman skrev 2008-03-14 21:49:58 följande:
    Ska kolla om jag hittar nån bild, kanske nån i tråden har en att bjuda på. Som en fleece ungefär
  • Jen80
    Buttelina skrev 2008-03-14 21:51:29 följande:
    jag ´vet inte när jag känner barnstopp heller hade sambon sagt "lägg dig på rygg så gör vi en bebis till NU" så hade jag lagt mig direkt
    Haha, ja då skulle det bli många barn här ... Eller nä, inte för att han säger det, men säger jag att nu gör vi en bebis, så åker nog byxorna ner ... Nä, nästa gång blir det nog lite mer att diskutera. De tre första gjorde vi mest på kul, typ "häftigt det vore med en liten bebis"... "och en till"... "och en till"... Ja, sen kan vi nog inte köra på häftighet längre . Kommer det upp så hoppas jag det låter "Åh, va jobbigt det vore med en bebis"... "och en till"... etc haha... Ja, man ska aldrig säga aldrig ...
  • Jen80
    Duntoffla skrev 2008-03-15 11:13:46 följande:
    Här kommer ännu en efterlysning! Har ngn sett denna billigare än 169:- någonstans? I storlek 80 ( eller 86 i värsta fall) www.lillamirakel.se/pub_images/large/body-ora...
    Åh, den är så fin!! Tyckte inte det när den väl fanns i butiken, men NU älskar jag de färgerna ...
    Hann iaf köpa ett par leggings till Ilon när han låg i magen, så de ligger  och väntar på den nya bebisen .

Usch, vilken dag. Har så ont . Det var tänkt att sambon skulle jobba igår och idag (har inte jobbat två dagar i rad på ett tag nu pga mina dumma smärtor), men nu ringde jag och grät och sa att det inte kommer funka idag. Åh, känner mig så dum för att jag inte klarar det, men det gör ju så ont! VILLE verkligen klara de här två dagarna då han förlorar så mycket på att vara hemma på helgen, men men... vet ju att det inte är mycket att göra åt. Men man blir så arg när inte kroppen klarar saker. Ilon stod och grät och ville komma upp i famnen. Hur ska man neka honom det?!? Jag måste plocka upp honom, fast det gör så ont.
    Sorry, helt OT och bara gnäll, men var tvungen. Känns lite bättre nu ...
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 9