Inlägg från: Tjollabolla |Visa alla inlägg
  • Tjollabolla

Vi som shoppar danska barnkläder del 9

Duntoffla skrev 2008-03-08 23:30:13 följande:
    Haha...pessimist! Det ska bli en fantastisk sommar med värme och massa sol har jag bestämt. Fast du har rätt om kvällarna. Jag tror att jag ska satsa på den gula jackan istället. Den har jag ju byxor och body till. Och så köper jag Moonkidssuiten.Japp, så får det bli! (det går ju att köpa velouren sen om jag ångrar mig)Tjolla- visst borde väl 74/80 passa Noel. De är ju stora i storlek. Noel är 68 lång och väger 8850.
    Japp det kommer nog både passa och vara för stort! Milo har fortfarande gott om plats i sin 74/80! Å han är 79 lång och väger nöstan 11 kg...
    .?:*¨¨*:?.Älskade Milo 22/2 2007.?:*¨¨*:?. milosblogg.blogspot.com
  • Tjollabolla
    Duntoffla skrev 2008-03-08 23:35:51 följande:
     Mysigt! Nu sms:ade sambon att han är på hemväg och kommer om ngn timme. Lagom slirig kan jag tänka mig...
    Åå vilken lyx, min sitter på ett plan till Kina o börjar säkert bli lite slirig där med...   
  • Tjollabolla
    Buttelina skrev 2008-03-08 23:40:23 följande:
    usch sitter och hör att granen ring på sitt hemtjänst (eller nått) larm. jag hör en högtalar telefon "hej, finns det nått vi kan hjälpa dig med idag?? ... inget svar.. sen upprepade dom frågan... hallå, hallå sa dom... usch tänk om hon inte mår bra. hon är över 90 år...
    Men usch!!!
    NovJenny skrev 2008-03-08 23:40:43 följande:
    Meeen...
    Mm eller hur... Men tur att ni finns och nätshopparna, det måste vara guds gåva till oss shoppingtokar

Nu blev det en i 86, så. Om den är liten kan vi ha den nu under hängslebyxorna
  • Tjollabolla
    Duntoffla skrev 2008-03-08 23:42:39 följande:
    Haha...ja och det har han inget för! Han kan verkligen lukta destilleri när han druckit och en hel dag på stan (svensexa) så har han nog druckit mer än en öl...
    Haha, ja. Han får nästan hellre sitta på ett plan till Kina än att vara på väg hem efter en tur på krogen! Blähää! Så kommer dom hem och är sååå vänliga (fjäskiga) o ska mysa. Å så stinker det Whiskey. BLÄÄÄ!
  • Tjollabolla
    Duntoffla skrev 2008-03-08 23:44:26 följande:
    Var det med dig jag surrade om suitsen förut? Visst var det så att de nya inte är samma material som den du och jag har? Den är ju mkt billigare. shop.miniskunk.se/product_info.php/manufactur...
    hmmm nej det var inte jag men... VAD FIIN! FörvånadRäcka ut tungan Näe det där är inte samma material, den där är nog skön i sommar....
  • Tjollabolla
    Buttelina skrev 2008-03-08 23:53:06 följande:
    ja gör en! jag hade 11saker på min lista innan och har nu bockat av 2 idag
    hmmm jag måste nog oxå göra en... Cool Fast det får kanske vänta till imorgon, batteriet börjar ta slut och Milo sover så man kanske ska passa på attt sova, det blev ju bara typ 3 timmars sömn inatt. Han har inte hostat en gång sen han la sig vid åtta!
  • Tjollabolla
    NovJenny skrev 2008-03-08 23:53:36 följande:
    Jag är grymt pinsam. Men nog förjävligt rolig och kärleksfull också. Vi borde alla träffas och bli fulla tillsammans.
    >JA, på molo utförsäljningen hahaha!
  • Tjollabolla
    Buttelina skrev 2008-03-08 23:55:13 följande:
    hehe eller hur! fan jag har vekligen gjort SJUKA saker på fyllan skulle jag dricka något nu så skulle jag nog tuppa av direkt, jag har inte druckit en droppe sen nov 2005
    Hihi du får komma hit o ta en runda i krilletown med mig en lördagsnatt Sjukt kul!
  • Tjollabolla
    Buttelina skrev 2008-03-08 23:56:34 följande:
    åh, då funkar hostmedicinen skööönt
    MMm! Han snarkar i sitt rum så jag hör honom ända in hit
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 9