Inlägg från: Tjollabolla |Visa alla inlägg
  • Tjollabolla

Vi som shoppar danska barnkläder del 9

Buttelina skrev 2008-03-08 23:57:44 följande:
    nä, fy då kan jag ju inte ta några bra beslut. jag får liksom runda fotsulor när jag dricker, jag trillar hela tiden
    Ja ja, men efteråååt! Som belöning
    .?:*¨¨*:?.Älskade Milo 22/2 2007.?:*¨¨*:?. milosblogg.blogspot.com
  • Tjollabolla

Godmorgon flickor! Inatt har Milo sovit hela natten utan att hosta! BUTTE JAG ÄLSKAR DIIIG!!! Underbar hostmedecin. Febern verkar vara borta med, får nog kolla det sen. Hna vaknade klockan sex, jag men jag mutade med välling så vi somnade om till NIO. WOW vad skönt!
    Fick sms från sambon, han var framme i Kina och skulle ut o shoppa. KOnstigt det här med tidsomställning, han gick på planet nio i går i köpenhamn och skulle landat sex vår tid, på i morse. Men helt plötsligt var klockan ett där . Han enda lediga dag där, så nu hoppas jag han shoppar på bra

Jag shoppade oxå den gröna lejontröjan Ängeln! Sååå fin var den! Å så slank det med en hipps t-shirt till samlingen... Och inatt blev det en turkos/grön sommarsuit från Katvig . Undrar vad jag ska shoppa idag?

• Tjollabolla
    isold2003 skrev 2008-03-09 08:58:02 följande:
    God morgon! Födelsedagsbarnet började morgonen med att hosta så att han kräktes ner hela vår säng  Men nu är han desto piggare och gladare Han hittade själv sitt paket vid frukostbordet och har hållit på att bygga och leka med Lego i två timmar nu!
    Nej fyy vad trist!!! Hälsa honom Grattis på födelsedagen från Mig & Milo

• Tjollabolla
    NovJenny skrev 2008-03-09 09:33:38 följande:
    Vilken medicin?
    Bromhexin hette den. *I LOVE*
    isold2003 skrev 2008-03-09 09:33:46 följande:
    Låter som en bra natt! Vad skönt att Milo är bättre nu. Tröstshoppingen har börjat bra Vad står på önskelistan för dagen då?
    Hmm jag vet inte riktigt... Kanske en luvtröja från Katvig eller en grå Kik Kid dress Räcka ut tungan

Eller så kanske jag ska vänta tills på mådagkväll o shoppa ngt, så inte hela brevlådan fylls på tisdag och jag inte är hemma mitt på dagen .
  • Tjollabolla
    NovJenny skrev 2008-03-09 09:37:43 följande:
    Okej, noah har förmodligen förkylningsastma och hostan går aldrig över... så trist.
    Usch vad trist! Näe då hjälper den nog inte. Milo hostar faktiskt väldigt mkt, det lägger sig liksom inte mellan förkylninganra, hostan sitter i ändå och låter hemsk. Så jobbigt!
  • Tjollabolla
    isold2003 skrev 2008-03-09 09:38:44 följande:
    Har du sett at den turkos/gröna luvtröjan finns till bra pris på Enzokids?
    Japp har sett det Men barai 92. Tror du det funkar på Milo?
  • Tjollabolla
    isold2003 skrev 2008-03-09 09:43:02 följande:
    Min lillkille har ju 92/98 på andra tröjor och jag tog 104 på luvtröjan, den är lite lång i ärmarna men annars jättebra i strl. Milo borde kunna ha 92 utan problem tycker jag.
    Oh! Tack för det... Räcka ut tungan Hur är den i kvalite? Allså jag menar är den tjock eller tunn? En del tröjor är så tjocka och klumpiga, det hade vi nog inte använt...
  • Tjollabolla
    Angelinah skrev 2008-03-09 09:43:40 följande:
    Ännu en katastrofnatt i ryggsäcken, vad e det med min flicka just nu ??Kikar bara in en snabbis då vi ska iväg å leka med kompis idag...
    Men Ida då! Vad sysslar hon då med på nätterna?
    NovJenny skrev 2008-03-09 09:42:41 följande:
    Ja,hosta är värst, efter magsjuka. Han har fått ventoline utskrivet mot hans svåra andning han får ibland. Men den är ju slemlösande också så idag börjar jag med den. Får se om det hjäler...
    Ja eller hur! Magsjuka värst, sen hosta... Hoppas medecinen hjälper grabben!
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 9