Inlägg från: Tjollabolla |Visa alla inlägg
  • Tjollabolla

Vi som shoppar danska barnkläder del 9

Lina med Liten skrev 2008-03-07 20:59:53 följande:
    ingen som har popcorn eller ngt annat gott??
    Vi ska ha ostbricka, den bara lurar i kylen och jag nästan hör hur den ropar på mig snart!!
    Angelinah skrev 2008-03-07 21:05:24 följande:
    lugn å fin nu.. kommer flera flodisar snar ska ru se måste nästan ha flodisar jag med tror jag minsann
    ALLA måste ha flodisar, dom är sååååååååååååå fina!!
    .?:*¨¨*:?.Älskade Milo 22/2 2007.?:*¨¨*:?. milosblogg.blogspot.com
  • Tjollabolla
    Lina med Liten skrev 2008-03-07 21:09:21 följande:
    Tjollabolla: i kylen??? fram med den!!! Minst 1 timme innan så den är så där mjuk o krääääämig *torkar av mitt dregel fr tangentbordet*
    Är På G!

Nu lämnar jag er för ikväll, får väl se nån film och krama sambon som åker till Kina imorgon...   

Shoppa på girls!
  • Tjollabolla
    jompa skrev 2008-03-07 21:14:52 följande:
    Pussa mycket på honom och tänk att du ska shoppa nästa vecka för att göra saknaden lite lättare.
    Japp, det är redan planerat . Ska ju dessutom ha Me & I party
    isold2003 skrev 2008-03-07 21:14:59 följande:
    Javisst ja, usch vad jobbigt! Hur länge blir han borta nu då?
    En vecka bara, lyckades han korta ner det till. MMm, det känns jobbigt. Han har varit iväg och jobbat mycket innan, när Milo föddes jobbade han iväg mån-fre dom första 4 månaderna... Men KINA! Det är sååå långt borta så det känns riktigt jobbigt... *snyft*
  • Tjollabolla
    Lina med Liten skrev 2008-03-07 21:20:06 följande:
    Men du allvarligt alltså... Jag törs ju inte fråga sånt så jag låter nästan bli... men du är inte....
    ÅÅå men nu kan jag ju inte stänga av, jag förstår vad du vill fråga
  • Tjollabolla

Hej på er! Om några timmar åker sambon och jag sitter och lurar på vad jag ska tröstshoppa ikväll...

Milo är förkyld och har hosta, tempen ligger på 38 grader, så lite små febrig. Han har nog sovit runt 3-4 timmar inatt... Perfekt va? Han bara hostar och hostar! Nu har han dock sovit 2 timmar utan att hosta TACK BUTTE för tipset om histmedecinen. Hoppas den funkar inatt med...

• Tjollabolla
    MiAmor skrev 2008-03-08 14:41:20 följande:
    aaaahhhhh, jag måste välja men KAN inte!!! Vill ha trikodilsuit rosa m svart luva, kik kid- suit i rosa samt mysplysch klänning.. sambon tvingar mig o välja, han tycker jag shoppar för mycket ..*fattar inte vad han talar om*här e klänningen: www.barnlycka.se/product.asp&sub...
    Kik kid! Fast trikodilen är oxå fin... Men den är SÅ dryg att stryka, tyget vill inte ligga som jag vill at det ska...
    maugu skrev 2008-03-08 14:47:13 följande:
    Usch vad jobbigt-typiskt som sagt när man är ensam...Jag har maken här nu i 10 dagar och gud vad det är skönt att vara två vuxna på tre barn..helt plötsligt så hinner man ta hand om sig själv oxå..Nu åker han i nästa vecka och så ser jag honom igen i mitten på aprilHoppas Milo piggnar på sig och framförallt att han kan sova-blir frisk fortare!
    Ja det är varje gång han ska iväg så är Milo sjuk! Sist var han i Malmö några dagar och Milo var såå sjuk och sov knappt ngt... Dax igen alltså! Men fyy jag förstår inte hur du står ut... Min sambo ska bara vara iväg en vecka och det känns som en evighet
  • Tjollabolla
    Incommunicado skrev 2008-03-08 18:36:26 följande:
    Hej, vilka har fraktfritt just nu och säljer Molo? el max 200 kr köp? Vill bara köpa en tröja från Molo, kollade 1klass men de säljer inte den tröjan (vårens regnbågströja - snöat in på dessa färgglada plagg)Tacksam för snabbt svar!
    Poppilopp har t-shirten....
    lillronya skrev 2008-03-08 18:38:53 följande:
    Gokväll! Måste visa dagens knäppisar som käkar smörgåsrån ihop.
    Haha så söta!
  • Tjollabolla

Sitter med IdaT tröjan och filurar på den... Hmmm... Ska jag ta 86 eller 92 åt Milo? Vi behöver faktiskt tröjor, äger endast 2 st 92 kanska blir jättestort...

• Tjollabolla
    lillronya skrev 2008-03-08 18:45:00 följande:
    Jag har köpt en hel del IdaT, dock inga tröjor. Överlag har kläderna varit ganska små.Vad har han för stl i andra kläder?
    han har ju 80, är 79 lång. Jag tror jag chansar på 86, vi vill kunna ha den nu.
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 9