Inlägg från: Tjollabolla |Visa alla inlägg
  • Tjollabolla
    Buttelina skrev 2008-03-09 17:03:36 följande:
    var finns gourmet suiten? skulle vilja ha till bia
    Butte, vill du ha besök på fredag?
    J essica skrev 2008-03-09 17:05:49 följande:
    Tjolla: Vilken storlek tog du på flodisbyxorna till Milo? Finns nu i 86 på freshmilk och jag vill sååå gärna ha de men de kanske blir toskstora till kev.
    Milo har 86! Hur stor var nu Kevin? Det är bra muddar nertill!
    .?:*¨¨*:?.Älskade Milo 22/2 2007.?:*¨¨*:?. milosblogg.blogspot.com
  • Tjollabolla
    J essica skrev 2008-03-09 17:12:55 följande:
    Då gör jag det nu innan de tar slut! Har väntat på flodisarna länge nog nu
    Ja dom kommer passa bra och vara länge! Nu blev jag flodissugen Får nog ta på dom nu när vi ska iväg och fika, Milo åt själv innan så han är inte direkt... ren nu
  • Tjollabolla
    Duntoffla skrev 2008-03-09 17:28:24 följande:
    Angelinah- det är ju trist om det blir svindyrt med frakten så att du inte "tjänar" något på att du har 40 kr rabatt. Går det på ett ut mot vad den kostat i Sverige är det ju bara att köra. Eller du kanske ska ha mer saker förstås också?Hittade du ingen bild på blingblinget?Hoppas på att det rullar in lite Traderapengar snart. Har några auktioner som går ut ikväll. Har ju blivit lite shopping nu fast jag skulle hålla igen... *dålig karaktär*
    Jag hoppas att mina tradera pengar rullar in på kontot imorgon, dom gick ut i torsdagskväll! Då ska det shoppas lite... Igen. HAHA!
  • Tjollabolla
    Angelinah skrev 2008-03-09 20:29:37 följande:
    Å nu hoppas jag få sitta här en liten stund... Äntligen börjar dagen ta slut *trött*Hur ska jag göra... Svart/vita katvig bodyn i 92 åker på T, den provade vi häromdagen å den e enormus! Sen har jag ju en lika i rosa/vit, ska jag spara eller sälja å köpa en 86:a  tänkte kanske testa köra den i 60 grader å hoppas den drar ihop sig rejält..sen vill jag absolut ha katvigs rosa/vita velourhängselbysser, men hur e de i strlk??
    Håller med! Äntligen är da-jävlen slut!
    Hängslebyxorna är ganska stora. Milo har 80 i sina och dom kommer passa LÄNGE till. Såg att den rosa bodyn var stor, den hängde ju i halsen på lilla Ida. Den är nog stor till sommaren oxå? Isf hade jag sålt och köpt ny!
  • Tjollabolla
    Angelinah skrev 2008-03-09 20:36:42 följande:
    Oj! e de sååå stora... kanske Ida ska ha ett par 74 i dom då Ja, bodysarna e verkligen superstora... Tänkte mest att den svarta e ny å lättare att sälja o den rosa e använd..Hm.. får fundilera lite..
    Allstå han tramar inte på dom, men dom är nästan nere i golvet. Ganska lagom så länge som han inte trampar på dom!
  • Tjollabolla
    Angelinah skrev 2008-03-09 20:39:06 följande:
    Hm... tror jag behåller denna rosa o köper en 86:a åxå, de e ju så fina så de kanske man vill ha även sen Nån som har ett par hängselvelourisar i 74 å vill mäta lite till mig kanske?   
    Ja så tycker jag du ska göra! klart hon måste ha en när 86 är urväxt! Jag kan mäta mina i 80 imorgon om du vill
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 9