Inlägg från: Tjollabolla |Visa alla inlägg
  • Tjollabolla
    isold2003 skrev 2008-03-09 20:37:49 följande:
    God kväll! Här har varit stort kalas hela dagen och det var två väldans trötta pojkar som hoppade i säng nyss Lillkillen förstod inte alls att det var han som skulle få alla paket och gick runt och delade ut dem till alla andra Storebror tyckte det var jättejobbigt att lillebror fick så mkt fint förstås, trots några tröstpresenter till honom. Bästa presenten var iaf trehjulingen, den går fort på parkettgolv inomhus Och min svägerska kom med kläder från ESL, helt otippat! Och i rätt strl dessutom! Synd att vi redan hade just de plaggen..Vad har hänt här idag då? Ska väl sätta mig coh läsa ikapp lite strax.
    Låter som en bra dag Här har det nog varit ganska så lugnt idag!
    .?:*¨¨*:?.Älskade Milo 22/2 2007.?:*¨¨*:?. milosblogg.blogspot.com
  • Tjollabolla
    Angelinah skrev 2008-03-09 20:50:51 följande:
    tror faktiskt 80 blir för stort till Ida... Å risken e väl att 74 blir för litet...Bara sett dem på matador å dom e ju så där om man vill ha mått, inga mailälskare direkt
    Annars får du trä in gummisnoddar i 80 om det är för långt, så kan du ju ha det ett tag. Bara att ta bort sen ju
  • Tjollabolla
    Duntoffla skrev 2008-03-09 20:49:37 följande:
     Ja, den blev ju billig. Fick ju denna idag också och den ser superfin ut.www.tradera.com/auction/auction.aspx velour kan man tro Tjolla-vilken sötis! han passar verkligen i dem.
    Tack! I lööve dom, men hittar aldrig ngt bra att ha under så dom blir ofta mest hängade...

Imorgon har jag bestämt att Kik Kid dressen ska användas! Men, vad är det snyggast att ha under? Ngt förslag? Vit, grön eller svart body?
  • Tjollabolla
    Angelinah skrev 2008-03-09 20:53:56 följande:
    Duntoffla--Ja låg inne fullproppad med morfin en vecka förra sommaren, å först när jag inte kände mina ben och ramlade ihop opererade dom mig, aldrig haft så ont i hela mitt liv... Har diskbråcks problem..Å nu känns de baske mig som de e tbax Då e dom lika långa Ida o Milo
    ÅÅ fy stackars dig! Hoppas verkligen inte det är tillbaka. Vi väntar ju på en lillebrorsa!
  • Tjollabolla
    Angelinah skrev 2008-03-09 20:55:10 följande:
    Ja, så kan man ju iofs göra åxå E sååå sugen på ett par såna nu alltså...
    Ja det hade jag gjort. 74 kan nog bli lite litet! Jag ÄLSKAR snoddar i benen, så många byxor som blir mkt bättre...
  • Tjollabolla
    Angelinah skrev 2008-03-09 20:58:54 följande:
    Å ska jag... trycka på den älskade lilla knappen   Hua... måste nog ta en Tradera runda ändå snart alltså *detta går inte ihop* 
    Tryck männsika! hon hade ju varit URFIN i dom! Var finns dom?
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 9