Inlägg från: Zvartaliljan |Visa alla inlägg
  • Zvartaliljan

Vi som shoppar danska barnkläder del 9

Buttelina skrev 2008-03-28 06:46:25 följande:
    beklagar verklgen tycker det händer alldeles för ofta att bebisar dör det borde inte få hända! Kram till dig och din syster!Godmorgon alla!
    Här har tre små barn dött i min bekantskapskrets inom ett halvår Det känns verkligen inte som om det är någon bra statistik för detta inne på vårt BB...de har fått flera Lex-Maria anmälningar nu. Det är ju så man själv är livrädd inför framtiden. Om jag blev gravid tror jag att jag skulle flytta bara för det...litar inte ett dugg på BB-personalen här (var ju väldigt när o förlora min lilla Maia på grund av deras slarv)...men de kanske är lika slarviga på andra ställen förstås. men jag tvivlar på det. Vad jag vet har totalt 7 barn dött vid eller i samband med förlossningen inne i Kalmar på ett halvår. Det är säkert fler som jag inte vet. Dessa sju var mina tre väninnors och två par tvillingar (stod mycket om just de fallen i media här).

Jag lider verkligen med de som har förlorat era barn, jag kan inte föreställa mig den smärtan och jag tror det är bland det värsta som kan hända en kvinna. KRAM till er
  • Zvartaliljan
    SmillaMilla skrev 2008-03-28 07:54:44 följande:
    Zvartslilja: jättefin jacka!La in en bild på svea i nya småfolken. kär
    Sååå söt  har varit sugen på den suiten länge men lyckats hålla mig. Men det lär väl bli en sån till slut ändå
  • Zvartaliljan

Godmorgon!

Är supertrött efter en jobbig natt o så börjar dagen med traderabråk...tror jag lägger av snart.

Köpte denna för ett tag sen http://www.tradera.com/auction/auction.aspx?aid=56725485
    Kollade inte så noga på den utan såg bara att den var på tok för stor för Maia så jag sålde den vidare, nu har köparen hört av sig om att den är full med hål. Självklart tar jag tillbaka köpet då men det tycker jag ju även att hon som faktiskt sytt den ska göra, men INTE då! Jag fick ett j*vla otrevligt mail tillbaka! BOJKOTT av henne! *arg*

• Zvartaliljan
    jompa skrev 2008-04-01 07:03:00 följande:
    Godmorgon.Bläääää för T strul. Ingen bra början på dagen. Hoppas det löser sig.
    Hon säger att jag förlorat rätten att reklamera den då jag sålt den vidare...men det tycker jag absolut inte stämmer! Den är fortfarande oanvänd och nu har jag dessutom köpt tillbaka den så det är jag som äger den igen och jag har ju två år på mig att reklamera. Herregud, hon säljer såna här overaller för 400kr i sin blogg så då räknar man väl för f*n med lite kvalitét! nej jag tror jag bara håller mig till fluffdesign i fortsättninge...
  • Zvartaliljan
    Helena M skrev 2008-04-01 20:27:11 följande:
    hjälp! Hur mycket ska jag betala för en begagnad lurv fleece på tradera? Är den vindtät alls eller ingen bra vår/sommar jacka i vagnen?
    Den är ju inte ens begagnad mer vågar jag väl inte säga eftersom jag antar att det är min du menar...
  • Zvartaliljan

Godmorgon!
    Nu behöver jag er experthjälp så titta in i Bildtråden o hjälp mig! Jag har en sån hemsk beslutsångest här Gråter

• Zvartaliljan
    J essica skrev 2008-04-02 10:23:15 följande:
    Linne och leggings tycker jag
    ängeln83 skrev 2008-04-02 10:24:25 följande:
    Linne och leggings
    2 röster på det då. (ni kommer inte göra Belladonna glad om ni får mig till att behålla det )

Det känns som att linne+leggings kommer bli mer använt i sommar. Klänningen var lite lång och stor vid halsen. men såååå underbart söööööt ju. GAH! Jag vill ju behålla den också!
  • Zvartaliljan
    snigelina skrev 2008-04-02 10:29:01 följande:
    Röstar också på linne och leggings, för det kan man variera och matcha med annat också :)

Ja det blir det nu. Skickar tillbaks klänningen. Sen har jag ju den kortärmade poetryklänningen också o bli av med. Jag har en ganska stoooor poetrysamling nu alltså
    Jag har:
    Bodysuit
    Leggings
    Linne
    kortärmad klänning
    Ärmlös klänning
    body
    tröja med prickiga ärmar + matchande prickig kjol och prickiga byxor och prickig mössa

Me  poetry Räcka ut tungan

Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 9