Vi som shoppar danska barnkläder del 9

Jag lider verkligen med de som har förlorat era barn, jag kan inte föreställa mig den smärtan och jag tror det är bland det värsta som kan hända en kvinna. KRAM till er

Godmorgon!
Är supertrött efter en jobbig natt o så börjar dagen med traderabråk...tror jag lägger av snart.
Köpte denna för ett tag sen http://www.tradera.com/auction/auction.aspx?aid=56725485
Kollade inte så noga på den utan såg bara att den var på tok för stor för Maia så jag sålde den vidare, nu har köparen hört av sig om att den är full med hål. Självklart tar jag tillbaka köpet då men det tycker jag ju även att hon som faktiskt sytt den ska göra, men INTE då! Jag fick ett j*vla otrevligt mail tillbaka! BOJKOTT av henne! *arg*
Godmorgon!
Nu behöver jag er experthjälp så titta in i Bildtråden o hjälp mig! Jag har en sån hemsk beslutsångest här
4 röster på linne och leggings
Äh jag hinner ju inte skriva innan nån mer skriver ju....som vanligt i denna tråden
Ja det blir det nu. Skickar tillbaks klänningen. Sen har jag ju den kortärmade poetryklänningen också o bli av med. Jag har en ganska stoooor poetrysamling nu alltså
Jag har:
Bodysuit
Leggings
Linne
kortärmad klänning
Ärmlös klänning
body
tröja med prickiga ärmar + matchande prickig kjol och prickiga byxor och prickig mössa
Me poetry