Inlägg från: Zvartaliljan |Visa alla inlägg
  • Zvartaliljan

Vi som shoppar danska barnkläder del 9

jompa skrev 2008-03-27 15:03:49 följande:
    oj ända därifrån, vad shoppar man där?
    En sittdyna till vagnen på e-bay
  • Zvartaliljan
    terezita skrev 2008-03-27 15:50:55 följande:
    vad använder du för vagn till maia?
    Babytravel Jogger tror jag den heter
  • Zvartaliljan
    Angelinah skrev 2008-03-27 15:57:24 följande:
    Ja Jompa, den SKA SKA SKA jag ha, kosta vad de kosta vill, nu blir de order hos curiosa!!
    FYYYYYYYYYY!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! DU VET ATT DU INTE FÅR LÄNKA TILL SÅNT FINT!!!!!

Jag förköpte ju mig i förrgår vet du ju! Sluta nu!!!
  • Zvartaliljan

Godkväll!
    Har precis suttit med powerlistern ett tag o fått ut lite mer. Verkar alltid finnas något att sälja här

Nu är jag så himla velig om jag ska behålla Maias Molo-kappa eller inte!? Den är ju jättestor på henne, köpte ju 92 ¨då den är tänkt till sommaren men den måste vara enorm i storleken. Känsn som typ 104 eller nåt ju
    Vad tycker ni? Kan hon ha den ändå?

• Zvartaliljan
    Buttelina skrev 2008-03-27 22:34:04 följande:
    jättefin! men den var stor, den kommer nog sitta fint typ nästa år..
    Angelinah skrev 2008-03-27 22:35:26 följande:
    den e fin, men den e nog lite stor... nästa år kanske?
    Jo precis vad jag tror...att den lär bli lagom nästa år. Men tänk då om man lägger undan den o så får ungen för sig att växa jättemycket på ett år så den då blir för liten! I ärmarna var det bara 3-4cm växtmån (hon har ju låååånga armar). Känns mer som att den goes T o så får jag hitta någon annan fin....men tror ni jag kan få bra för den på T?
  • Zvartaliljan
    CamillaJ skrev 2008-03-27 22:49:49 följande:
    Hehe okey inget för mina boys då Föresten Zvartaliljan: Hur var svea star hängselbyxorna tycker du? Var det bra? Lagom?
    Har inte provat dom än. Men de ser bra ut. Har bara glömt o lämna omdöme ser jag....gör det nu
  • Zvartaliljan
    isold2003 skrev 2008-03-27 22:51:33 följande:
    Zvartaliljan, Maia är jättefin i kappan! Behåll!
    Tjollabolla skrev 2008-03-27 22:52:28 följande:
    Håller abbsolut med! Grymt fiiin!

Ja jag är ju alldeles förälskad i den o nu när jag provade o ta av luvan så såg den inte alls lika stor ut. Det syns ju att den är för stor men den funkar ju känns det som. O så kan hon nog förhoppningsvis ha den nästa år också.

Eller ja...jag hoppas hon växer till sig till sommaren för nu har hon en hel del i sommarlådan i 92 som jag hoppas hon ska kunna ha Annars blir jag riktigt ledsen Gråter

• Zvartaliljan
    Tildamamman skrev 2008-03-27 23:02:42 följande:
    De vanliga kläderna borde hon väl ändå växa i då tycker man . Men ytterkläder tycker jag att vi ofta släpat efter med i storlekarna.

I just tröjor verkar vissa märken superstora i 92 (t.ex Molo). Bodys kan hon ha 92 i Molo, Hollys m.m Tajts och byxor med mudd går 92 också bra. Men egentligen har hon 80/86 i det mesta fortfarande om det ska sitta bra. Hon växer ju inte särskilt fort min lilla skrutta...
    Hon har precis vuxit ur sin tidigare Molojacka i 80, och då bara just i ärmlängden. Eller ja, hon kunde egentligen fortfarande ha den men det var knappt en mm växtmån i ärmlängden så den åkte ut på T då den nog lär vara för liten till sommaren.

jag har plockat igenom sommarlådan från förra året och det mesta ser ut att passa även i år...

Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 9