Vi som shoppar danska barnkläder del 9

Godkväll!
Har precis suttit med powerlistern ett tag o fått ut lite mer. Verkar alltid finnas något att sälja här
Nu är jag så himla velig om jag ska behålla Maias Molo-kappa eller inte!? Den är ju jättestor på henne, köpte ju 92 ¨då den är tänkt till sommaren men den måste vara enorm i storleken. Känsn som typ 104 eller nåt ju
Vad tycker ni? Kan hon ha den ändå?
Ja jag är ju alldeles förälskad i den o nu när jag provade o ta av luvan så såg den inte alls lika stor ut. Det syns ju att den är för stor men den funkar ju känns det som. O så kan hon nog förhoppningsvis ha den nästa år också.
Eller ja...jag hoppas hon växer till sig till sommaren för nu har hon en hel del i sommarlådan i 92 som jag hoppas hon ska kunna ha Annars blir jag riktigt ledsen
I just tröjor verkar vissa märken superstora i 92 (t.ex Molo). Bodys kan hon ha 92 i Molo, Hollys m.m Tajts och byxor med mudd går 92 också bra. Men egentligen har hon 80/86 i det mesta fortfarande om det ska sitta bra. Hon växer ju inte särskilt fort min lilla skrutta...
Hon har precis vuxit ur sin tidigare Molojacka i 80, och då bara just i ärmlängden. Eller ja, hon kunde egentligen fortfarande ha den men det var knappt en mm växtmån i ärmlängden så den åkte ut på T då den nog lär vara för liten till sommaren.
jag har plockat igenom sommarlådan från förra året och det mesta ser ut att passa även i år...