Inlägg från: Zvartaliljan |Visa alla inlägg
  • Zvartaliljan

Vi som shoppar danska barnkläder del 9

ängeln83 skrev 2008-03-24 20:29:14 följande:
    Dom här är fina Dom har jag, har haft dom i 2-3 år nu och är absolut mina skönaste pjucks.www.tradera.com/Jattefina_Adidas_STRL_22-aukt...(inte min auktion)
    ja de är skitsnygga men jag avskyr när de inte sätter ut innermåttet!! Hur är de i storleken då, kan Maia ha dom i 22??
  • Zvartaliljan
    J essica skrev 2008-03-24 20:31:12 följande:
    Kevin har storlek 20 på sina jag kan kolla innermåttet på de om du vill?
    ja gör det snälla! Sitter på laredoute o tänkte beställa de svart/guldiga kanske. Har ju 25% rabatt där!
  • Zvartaliljan
    J essica skrev 2008-03-24 20:33:10 följande:
    Innermåttet var 13cm. Linneas är lappen nött på så jag såg inte vad som stod. 15,5 låter alldeles för lite för ett par 25:or
    ja men då skulle jag ju t.o.m kunna klämma ner Maias fot i ett par 21or då! Men tar nog 22 för säkerhets skull....fast svårt o veta hur mycket det skiljer sig mellan storlekarna *i-lands problem*
  • Zvartaliljan
    Duntoffla skrev 2008-03-24 22:18:16 följande:
    från bellajelica.noNu hoppas jag bara att det kommer fram ordentligt också...
    har också beställt därifrån o mejlade dom förra veckan o frågade hur lång tid det skulle ta för leverans...har inte hört ett pip!
  • Zvartaliljan
    Duntoffla skrev 2008-03-24 22:29:24 följande:
     När beställde du?
    torsdagen den 13 tror jag det var...börjar också bli orolig nu...
  • Zvartaliljan

Godkväll ladies!
    Idag blev jag med Hippobyxor

Helt sjukt men jag tog strl.98 i dom till Maia!!! De var exakt lika stora som Nova Stars WCT-byxor i 80!!!

• Zvartaliljan

Åh vad nöjd jag är med Kik-kidjackan jag köpte på Eleraff idag för bara 299kr (ord.459
    Den lurven är ju bara såååå myyyysig! Jag har aldrig känt på något mjukare, härligare tyg Maia stod o smekte den Synd bara att den satt precis på henne, inte mycket till växtmån tyvärr Fast hon växer ju inte så snabbt förstås

• Zvartaliljan
    annie dark skrev 2008-03-25 21:19:45 följande:
    Ngn som har Kik kid frottejackorna. Funderar på att beställa för jag har pengar innestående men hur är de i storlek, ska man fortfarande gå upp en storlek?
    Ja upp MINST en storlek! Maias frottéjacka i 92 är i storlek som Me&I i 74/80
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 9