Vi som shoppar danska barnkläder del 9
Usch vad jag avskyr fraktkostnad...hittar ju inget mer jag vill ha än den där hästbodyn ju
Usch vad jag avskyr fraktkostnad...hittar ju inget mer jag vill ha än den där hästbodyn ju
Tror ni Maia kan ha den klänningen i 98??? Tänkte hon skulle ha den som 2-årsklänning då (jag är gaaalen jag vet...men såååå fiiiin ju!)
Här har hon linnet i 92:
men GAH!!! BESLUTSÅNGEST som tusan!!! 550 spänn för en klänning liksom!!!! Jag ahr ju redan så mycket poetry...då får jag sälja den kortärmade klänningen...den var ändå alldeles för stor (inte alls någon bra modell till henne). O något mer så jag får råd med den fina då
jaha, efter att två auktioner gick på köp-nu o betalades på nolltid så är Molo-klänningen beställd Jisses sååå dyr klänning skulle jag aldrig ens handla till mig själv, men när det gäller Maia är jag verkligen GALEN
O alla verkar ha gått o lagt sig nu så jag säger också godnatt då.
Ang. diskussionen om varför Småfolks tröjor är dyrare än suitsen och bodysarna. Babykläderna är gjorda i 100% bomull men i tröjorna är det 45% modal som gör de så mjuka o härliga Jag önskar de kunde ha samma i babykläderna men då hade de väl blivit dyrare förstås...o det kanske inte funkar med knapparna i grenen o så.