Inlägg från: Zvartaliljan |Visa alla inlägg
  • Zvartaliljan

Vi som shoppar danska barnkläder del 9

Maia sover nu...säger nog allt om natten. Somnade nu vid 9 o lär nog sova ett par timmar. Inte bra. Blir ju helt fel tider nu hela dagen ju...men det var hopplöst o hålla henne vaken nu precis som det var hopplöst o få henne till o sova inatt!

• Zvartaliljan
    Lina med Liten skrev 2008-03-04 09:46:34 följande:
    God morgon!!! *död* För de som va med igår kväll...Nej Tand-Thea sov inte bra inatt
    Jag tror att det är tänder här med. Helt hopplöst när de rackarna ska upp! Såg 4 nya små gaddar som börjat sticka upp men sen tror jag hon har fått alla så vi slipper detta, *skönt*
  • Zvartaliljan
    Tildamamman skrev 2008-03-04 09:51:19 följande:
    Så små de är så har de stora viljor...
    Jo denna lilla minimänniska har verkligen en STOR vilja och ett hejdlöst humör, men så är hon ju sydamerikansk också så det sitetr ju i generna
  • Zvartaliljan
    Tildamamman skrev 2008-03-04 09:55:40 följande:
    Ah! Härligt!! Jag håller en tumme för att humöret växer med donnan . Isf lär ni få en trevlig tonårstid . Jag tror personligen att tjejer är värre än killar. Min tjej är också hopplös vissa dagar.
    Ooooh prata inte om det...ser inte fram emot den tiden. Både hennes pappa och jag är ju envisa som åsnor och har hemskt humör...och jag hade det definitivt inte lätt i tonåren (typ allt som kunde hända...hände) så jag ser på det med fasa...
    Hon lär säkert vilja flytta till sin pappa då för o slippa sin jobbiga överbeskyddande morsa
  • Zvartaliljan

Nu finns bild i bt på dagens outfit Plastisockbyxorna passade perfekt till den bodyn! Eller hur?
    De var superstora ju...strl.74/80 men satt jättelöst på Maia. Hon kommer nog kunna ha dom ett bra tag! Bodyn är också ganska stor men den krymper ju i tvätten sen som alla Småfolkbodys så den lär väl sitta perfekt sen.

• Zvartaliljan
    Tildamamman skrev 2008-03-04 10:24:32 följande:
    Du får nog ta efter mig.... Jag jobbar hårt med att förtränga allt jag gjorde . Vem vill minnas det när man tänker på att ens barn kanske kommer att göra samma saker ??
    Jag gjorde inte så mycket...det är snarare vad som gjordes mot mig som skrämmer mig. Jag kommer låsa in henne från att hon är 13-20!!
  • Zvartaliljan
    Tildamamman skrev 2008-03-04 10:26:13 följande:
    Åh, så fint! Jag älskar grunt och gult (eller orange) i kombination!! Hann du med Veras hus i lördags??
    Nej hade inte så mycket pengar så jag struntade i det. Beställde från esmeralda istället med 20%rabatt
  • Zvartaliljan
    Tildamamman skrev 2008-03-04 10:29:03 följande:
    Ah! Ett annat sätt att spendera....
    Jo där behövde jag ju liksom inte handla för någon större summa. På veras hus hade jag ju behövt handla för minst 1000kr för att det ens skulle länat sig att köra dit...
  • Zvartaliljan
    isold2003 skrev 2008-03-04 10:33:36 följande:
    Zvartaliljan, vilken fin kombo på Maia i bildtråden!
    Tack. Hon älskar vovvar på kläderna Tyvärr är hon livrädd för riktiga vovvar...o då menar jag LIVRÄDD! Skriker hysteriskt o måste upp i famnen om hon så hör en hund skälla 100 meter bort! Eller ja, hon skriker om jag ens härmar en hund!
  • Zvartaliljan

Åh så fin Ida är idag! Nu bara måste jag ju ha den där suiten alltså FYYYYYY Angelinah! jag har ju inte råd med mer nu ju!

Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 9