Inlägg från: jojoa75 |Visa alla inlägg
  • jojoa75

Vi som shoppar danska barnkläder del 9

Tjollabolla skrev 2008-03-31 22:11:52 följande:
    HEEEEEEEJ FLICKOR! Har saknat er ikväll, har suttit o laddat upp massa Tradera auktioner, så jäkla dryyygt! Sålde iaf Me&i´s sura grodor för 200 som jag köpte för 130 på Köp Nu direkt. *i like*Vad händer här då? Shoppas det ngt?Såh fiiina katvigen o Molo byxorna i BT Butte! Var Katvigen så fin som du trodde?
    Det var ju kanon!

Vissa av dom har iofs gått ännu högre, men köp nu är ju aldrig fel! = snabba pengar!
  • jojoa75
    Fantastiska Skatt skrev 2008-03-31 23:25:49 följande:
    jupp jag har skrämt iväg hela pölsemaffian
  • jojoa75

Nån som har MOLOs prickar från våren o kan svara på om de blir lika dassiga som höstens?
    De blev ju noppriga, blekta i höstas, har inte vågat mig på några prickar just därför..

• jojoa75

Tack för svaren om prickarna!
    Då kanske man ska våga sig på såna då..

• jojoa75
    Zvartaliljan skrev 2008-04-01 07:13:57 följande:
    Hon säger att jag förlorat rätten att reklamera den då jag sålt den vidare...men det tycker jag absolut inte stämmer! Den är fortfarande oanvänd och nu har jag dessutom köpt tillbaka den så det är jag som äger den igen och jag har ju två år på mig att reklamera. Herregud, hon säljer såna här overaller för 400kr i sin blogg så då räknar man väl för f*n med lite kvalitét! nej jag tror jag bara håller mig till fluffdesign i fortsättninge...
    Det stämmer ju absolut inte!! Säg att du går vidare till KO, o att om hon har ett företag så vill hon väl inte ha den dåliga publiciteten?

Gomorron alla förresten!
  • jojoa75

Gokväll i tråden!

Kunde inte hålla köpfingrarna i styr idag så har beställt idat lila baggy brallor, hummer baggy brallor o lila solhatt från phunkycool..

Så jag var tvuungen att fixa lite med T kände jag för att lätta på samvetet!

• jojoa75

Slängde in lite bilder i bildtråden, har inte varit här alls knappt idag o nu är det inte ens lönt att ens försöka läsa ikapp
    Såå fint väder vi haft här i Skåne idag!
    Ett efter ett plagg fick barnen ta av sig, iaf när vi höll oss på uppfarten där det är soligt hela em/kvällen!

Har haft pos erfarenheter av villervalla på nätet, har ju ingen annanstans, förutom Malmö o det är ju en bit att åka plus att dom ju inte har allt på UNI.
    De är ju inte jättesnabba på att skicka, men det är ju inte alla..

Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 9