Inlägg från: CamillaJ |Visa alla inlägg
  • CamillaJ

Vi som shoppar danska barnkläder del 9

Jag är också shopping sugen ÅH! Jag kollade med på den pelikantröjan men tyckte den va fin på bilden med barnen, den turkosa men sen när jag förstorade bilden på bara tröjan såg den mindre fin ut.

• CamillaJ

Mini 78:
    Va fina jeansen ser ut att vara ifrån Meandi, hur sitter det på?

Maugu:
    Va fina hoodjackorna var, färgglad men ser inte ut att vara HM kläder. Men är det bara ringar eller hur ser de ut framifrån?Vad kostade dom?

ängeln 83:
    Hur ser de ut på? Är det mycket baggy?

• CamillaJ
    maugu skrev 2008-03-13 13:07:51 följande:
    De är prickiga, hela jackan-så klara färger IRL-149:-Supervärda sina pengar!
    Ja dom ser jätte fina ut blev sugen men kan inte tänka mej att HM i kalmar fått in dom ?! Kollade på hemsidan men de fanns inte med.
  • CamillaJ

kan nån visa mej de IdaT baggy byxorna på nån modell Vill se innan jag bestämmer mej gillar ju när det är riktigt baggy

• CamillaJ
    NovJenny skrev 2008-03-13 13:24:11 följande:
    På min son är de verkligen inte riktigt baggy.Skulle inte kalla modellen baggy alls.Tycker inte de sett så baggy ut på andras barn heller.Jag tror de kallas "baggypants" just för att de är lösare i modell än deras förra byxor/tights.Har jag fel, upplever ni andra de som riktiga baggybyxor?
    Okey då!!
    ängeln83 skrev 2008-03-13 13:28:03 följande:
    Här är skrutt i storlek 80, på honom var dom snyggt baggy.Jag tycker att tyget är mycket stadigare än det var på leggingsen.Baggysarna är nya favoriterna här hemma.
    Ja okey hur gamal är din söt?
    Tjollabolla skrev 2008-03-13 13:39:33 följande:
    Näe jag tycker inte heller dom är direkt baggy.... Men nästa gång jag ska ha ska jag ta 92,dåå kanske det blir baggy av! Tror oxå dom kallas det just för att man ska fatta att det inte är leggingsen.
    men vad har du för storlek nu? Verka de små i storlek? Är de stor skillnad i midjan?
  • CamillaJ
    Tjollabolla skrev 2008-03-13 14:02:45 följande:
    Det beror nog på hur mab vill dom ska sitta. Jag har 86 till Milo nu, han är 79 lång. Men det är så bra muddar nertill så jag tror inte det skiljer ngt direkt om man går upp en storlek.
    Ja okey då, undra om eleraff fått in dem.. hmm då kan jag ju kika närmre på dem imorgon.
    ängeln83 skrev 2008-03-13 14:36:18 följande:
    Här är skrutt i storlek 86, han har Molo byxor under så dom är nog lite mer baggy utan.
    Ja okey!! Så fina
  • CamillaJ
    ängeln83 skrev 2008-03-13 14:51:57 följande:
    Jag köpte mina från Poppilopp.
    Ok ska kika!
  • CamillaJ

Står 25% rabatt på IdaT gäller inte vårkläderna va?
    Åh fanns ju inga storlekar jag ska ha

Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 9