Inlägg från: Buttelina |Visa alla inlägg
  • Buttelina

Vi som shoppar danska barnkläder del 9

lillronya skrev 2008-03-05 08:37:02 följande:
    Hej å hå vad det skrivs. Har tagit nästan en timme att läsa ikapp.Gomorron, förresten.Ni som använder tradera, måste fråga er en sak. Vann en auktion på en väst igår. Tjejen vill ha 77 kronor i frakt. Är det rimligt?
    haha verkligen inte!

Angelinah GRATTIS!!!!!
  • Buttelina
    lillronya skrev 2008-03-05 08:58:46 följande:
    Tack för alla svar ang västen.Jag mejlade innan i morse att jag tyckte det var mycket i frakt. Får väl se vad hon svarar.
    jag har en likadan väst i strl 86 (fast annat yttertyg)och jag vägde den nu och den väger 335gram + skrymmande! MAX 44kr i frakt. säljaren har skyldighet att packa för att få minsta möjliga frakt!
  • Buttelina
    Helle skrev 2008-03-05 10:19:03 följande:
    Vill börja köpa lite roliga saker till bebben. Vet ni om det finns någon som har rea på molo fortfarande. Skulle vilja ha lite stjärnor och ränder i storlek 62 typ.Och så lite OT, men tror ni man behöver en overall till en bebis som skall födas i slutet av april? Vad ska man i s f satsa på?
    satsa på en molo fleeceoveralll tex. min son är född den 18:e april och jag hade en tunn overall yill honom. på en liten bebis kan du sen ha molos overall på sommar kvällarna också...

ang rea kolla på babyclothes, krumelur och möjligtvis eleraff...
  • Buttelina
    Helena M skrev 2008-03-05 12:27:12 följande:
    hur är de här byxorna i storlek? smala i midjan?www.harmonibarn-butik.nu/Shop/Index.php...
    nä inte smala i midjan.
    jompa skrev 2008-03-05 12:31:18 följande:
    Vad lugnt det var här idag.Är tillbaka efter prommis, dagishämtning och lunch Sitter och funderar på min body från Molo, den krusiduliga, vill nog hellre ha den i tröja men tror ni man kan få ett bra pris för den på T?
    vår nytt går bra på tradera. Vilken storlek är det?
  • Buttelina
    tvåsmå skrev 2008-03-05 12:35:54 följande:
    ngn som sett småfolks nya stövlar i ngn svensk butik?
    hhmm tror jag såg dom på funkybaby
  • Buttelina
    jompa skrev 2008-03-05 12:39:31 följande:
    Det är 74 i den.
    den kommer nog gå bra tror jag!
  • Buttelina
    tvåsmå skrev 2008-03-05 12:41:28 följande:
    Äsch, dom var för små för lillkillen...
    äsch, attans oxå!
  • Buttelina
    Helena M skrev 2008-03-05 12:47:39 följande:
    Buttelina: Så 74 räcker.. 69 lång och 10 kilo..
    ja, det räcker alldeles säkert. 80 funkar men 86 funkar bättre på min grabb som är 77 lång och väger 11kg..
  • Buttelina
    Tjollabolla skrev 2008-03-05 13:03:45 följande:
    Hej hopp! Nu har vi varit på babysång och babycafe och Milo sussar gott Data tid gillar jag La in en bild på Milo i småfolksdressen, det blev TOPPEN med gummisnoddar i muddarna, den sitter där den ska och halkar inte under fossingarna. Så glad att jag kan använda den nu Tvåsmå: Guud! Den passar ju verkligen dig! köp en i 140 o matcha bebben,  sååååå fint!
    såååå fin han är i den   
  • Buttelina
    svischan skrev 2008-03-05 13:08:23 följande:
    Hej! Någon som handlat från Gnuttis? Jag hittar bara molos grårutiga leggings där, men frakten är juh på 69 kr! Tror ni man kan förhandla om fraktpriset lite?
    ja, de sätter ner frakten om man bara har enstaka plagg
    Angelinah skrev 2008-03-05 13:26:58 följande:
    Tjohooo!!KIKKID dress i lådan som passade perfekt!!! Hade absolut inte velat ha större!! Gud så cool den är alltså!!!*bild kommer senare*Sen fick jag avi, stooooort randigt paket från babyfryd att hämta ut... å solen skiner åxå Underbar dag
    se, jag sa ju att du kunde lite på mig när det gällde storleken skynda dig med bild
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 9