Inlägg från: Buttelina |Visa alla inlägg
  • Buttelina

Vi som shoppar danska barnkläder del 9

nä, nu ska jag ta tag i dagen, vika lite tvätt och städa lite . Hoppas bombom ringer mig idag och säger att idat har kommit

• Buttelina
    NovJenny skrev 2008-03-06 10:49:09 följande:
    I dag är vi glada här hemma...Glada och fundersamma! Att det verkligen finns sådana underbara männsikor som ni här i tråden.Ja, ni kan ju gissa vad som kom på posten idag! Tack tack tack! det är så fint, och vi är så rörda här hemma. Sambon kan inte förstå vilka människor det finns här i tråden, jag visste det ju redan () men inte att ni skulle vara så här underbara!Åh, tack igen. Det är sååå himla fint set! Ska ta bild när hon vaknat och jag testat det. Dock är det kanske lite stort än, men vad gör det när det enda hon gör är att växa?!Ååhhhh, vad glad jag är!Som sagt, tack! Ni vet vilka ni är...
    SKOJ roligt att du blev glad Ser fram emot en bild jättemycket
  • Buttelina
    Zvartaliljan skrev 2008-03-06 11:09:48 följande:
    Buttelinas påhitt alltihop Men nu e jag ju sjukt nyfiken  
    hehe, det var fler som blev nyfikna  fick lite pling i inboxen
  • Buttelina
    Zvartaliljan skrev 2008-03-06 11:28:34 följande:
    ja jag har ju inte fått veta något ju satte bara in pengar o litade blint på dig
    det gjorde du rätt i Räcka ut tungan. Jag har inte berättat för nån vad jag köpt, tänkte plinga i allas inbox här om kvällen men orkade inte så det fick bli en överrasking för er oxå Flört.
  • Buttelina
    J essica skrev 2008-03-06 11:27:07 följande:
    Saturnina: Detta kanske?? Såå fint tycker jag
    åhh, det är så jäkla fint!
  • Buttelina
    Lina med Liten skrev 2008-03-06 11:34:12 följande:
    håller med!! Men funkar inte om man kryper ... (fast det finns väl ändå inte i baby)
    nä, det hade inte funka på lilla vilda isabel heller. hon gillar att smutsa ner sig
  • Buttelina
    Lina med Liten skrev 2008-03-06 11:39:02 följande:
    smutsiga barn är lyckliga barn hette det ju förr... Så Isabel är väl extra glad då
    hehe, jag HON är glad men inte hennes mamma jag har börjat köpa mer och mer av tex lindex kläder till henne för det känns onödigt att hon har en 500kr outfit på sig som han rullar med ute i sandlådan till våren
  • Buttelina
    Zvartaliljan skrev 2008-03-06 11:52:14 följande:
    Detta är alltså en 104 på en 86a. jag har beställt den från annacill i rosa nu också hittade leggingsen i rosa på Eleraff.
    hehe, min dotter såg nyss bilden på din lilla tös och så sa hon" titta mamma picka (picka är flicka)" ja, det är en flicka sa jag då "pickan är fiiiiin! sa isabel då
  • Buttelina
    NovJenny skrev 2008-03-06 12:41:24 följande:
    Vad mycket ni skriver. I like! Jag har inte hunnit sitta här så mycket, har ju två små barn och en sambo som behöver underhållas. Just nu är sambon på jobbet en snabbis och bebisarna mina sover!Wiii.Är fortfarande sjukt glad av paketet.Kanske låter jättedumt, men jag är liksom inte van att bli så överraskad. Därför jag är så glad! Nu ska jag kika på nya IdaT. Kul!
    så roligt att du blev överraskad visste inte riktigt hur jag skulle göra för att få din adress, ville inte avslöja något ju
  • Buttelina
    Duntoffla skrev 2008-03-06 12:44:47 följande:
    Ni som har haft småbarn under sommaren-vad behöver man för kläder till en som kommer vara 8-11 månader. Använder man short och sånt till så små bebisar? När börjar de bada? Vet ju inte om han kommer krypa eller bara ligga still...
    isabel var oxå i den åldern över sommaren och vi hade långärmat och långbyxor på henne. tunna tunna kläder.
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 9