Inlägg från: Buttelina |Visa alla inlägg
  • Buttelina

Vi som shoppar danska barnkläder del 9

helt OT men visst är mitt nya inköp lite sött
  • Buttelina
    Jen80 skrev 2008-03-05 20:49:20 följande:
    Jag vet inte riktigt... Brukar ju komma samtidigt som till de flesta shoppar, så har det börjat ramla in hos andra så kommer det nog snart .Åh, sitter och gråter till förlossningskliniken ... eller det är ju positiva saker, men fy va man lipar!!Booble: Undra om den kommer till Sverige. Älskar ESL:s kvalité, så mjuka och härliga och håller bra i tvätten.
    får elaraff in flodhästarna, vet du om de tagit in större strl än 92 i baggybyxorna?
  • Buttelina
    Jen80 skrev 2008-03-05 20:50:39 följande:
    Väldigt!! Vart är det ifrån? Supersöt body ju!
    det är billiga lindex
    Duntoffla skrev 2008-03-05 20:50:58 följande:
     Söt som alltid! Är det små monster på?
    Ja, små monster på mitt lilla monster
  • Buttelina
    Tildamamman skrev 2008-03-05 20:53:34 följande:
    Ops! Är de på tag tre betala för två? Tycker mig se lappen....
    japp super billigt 59 för bodyn och 59 för byxan tror jag att det var. fanns i fler färger. bla brunt och grönt. leggongsen fanns i grön/grönt och orange/röd oxå..
  • Buttelina
    Duntoffla skrev 2008-03-05 20:56:17 följande:
     Så passande! Fast han ser ju alltid så glad och mysig ut. inte kan väl han vara som ett litet monster? Eftersom "min" gula velourjacka från Katvig hunnit ta slut i strl på Matador undrar jag nu och någon sett den färgen någon annanstans?Snart dags att dregla på 5:an
    nä han är super go och mysig vilken storlek på katvig söker du? du vet väl att det ligger en gul/gul i strl 74 på tradera
    Tildamamman skrev 2008-03-05 20:53:34 följande:
    Ops! Är de på tag tre betala för två? Tycker mig se lappen....
    ja, det är ta tre bet 2
  • Buttelina
    Tildamamman skrev 2008-03-05 20:59:37 följande:
    Suck, var du tvungen att visa bilden ? Nu måste jag ju in till stan i morgon !.
    men det var jättegulligt KÖÖP
  • Buttelina
    Angelinah skrev 2008-03-05 21:01:40 följande:
    men du har inte dessa byssor hemma då? tyckte de blev fint ihop...
    åååh, vilken fin kombo
  • Buttelina
    Jen80 skrev 2008-03-05 21:02:35 följande:
    Åh, sambon jobbar imorgon ... Får vänta till fredag då...Åh, va massa bebisar (förlossningskliniken). Vill oxå ha min nuuuuu!!! (åh, va glada ni kommer va när denna bebis är född och slippa mitt tjat ... Fast då kommer jag tjata om hur underbar min bebis är haha)...
    tjata du om din bebis älskar bebisar vill oxå ha en till
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 9