Inlägg från: Duntoffla |Visa alla inlägg
  • Duntoffla

Vi som shoppar danska barnkläder del 9

Tjollabolla skrev 2008-03-05 20:48:32 följande:
    Hmm är dom använda? Du kan kanske byta dom?testa att lägga ut dom på T med det minsta priset du kan tänka dig som utropspris, då vet du ju iaf att du inte säljer den för ingenting. Jag tror det går bra på Tradera ändå...
    Nej, de är helt nya och har lappar kvar men är köpta i DK så att byta känns inte aktuellt. Var lite fundersam på hur Maugus annonser gått. Hon hade några nya tror jag.
  • Duntoffla
    Buttelina skrev 2008-03-05 20:51:57 följande:
    Ja, små monster på mitt lilla monster
     Så passande! Fast han ser ju alltid så glad och mysig ut. inte kan väl han vara som ett litet monster?

Eftersom "min" gula velourjacka från Katvig hunnit ta slut i strl på Matador undrar jag nu och någon sett den färgen någon annanstans?

Snart dags att dregla på 5:an
  • Duntoffla
    Jen80 skrev 2008-03-05 20:57:11 följande:
    Den är min, bara min !!!www.tradera.com/auction/auction.aspx...
     Grattis!
    jompa skrev 2008-03-05 20:57:37 följande:
    Japp dregel hakklappen är på
    Bra där! Sätter på den stora BB haklappen med stor kant så det kan dreglas mkt. Noel tackar för komplimangen förut förresten. Missade att säga det...
  • Duntoffla
    Angelinah skrev 2008-03-05 21:01:40 följande:
    men du har inte dessa byssor hemma då? tyckte de blev fint ihop...
     Det där passade superfint ihop!
    Jen80 skrev 2008-03-05 21:02:35 följande:
    Åh, sambon jobbar imorgon ... Får vänta till fredag då...Åh, va massa bebisar (förlossningskliniken). Vill oxå ha min nuuuuu!!! (åh, va glada ni kommer va när denna bebis är född och slippa mitt tjat ... Fast då kommer jag tjata om hur underbar min bebis är haha)...
     Förstår att du längtar! Vem fasen gjorde inte det? Och du får gärna berätta och tjata om hur underbar just din knodd är.

Nej, nu är det Greys som gäller. Tur det finns små reklampauser så man kan kika in då
  • Duntoffla

Någon som har något bra tips på byxor att ha till Molos gröna stjärnor (vårkollektionen) förutom de som hör till? Och vilken färg på tröja man kan ha under om bodyn är för stor...

• Duntoffla
    CamillaJ skrev 2008-03-05 21:23:38 följande:
    Jag tycker man kan ha en svar tröja under med svarta velour byxor 
     Tack för tipset!
    CamillaJ skrev 2008-03-05 21:29:48 följande:
    Slagsmål i Greys ... eller inte
     Precis! Tror inte att du dödade tråden. Greys gjorde...
    melizza skrev 2008-03-05 21:26:49 följande:
    var finns den rosa randiga katvig velour jackan?
     Den rosa och vita? Eller rosa och blå?
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 9