Inlägg från: Duntoffla |Visa alla inlägg
  • Duntoffla

Vi som shoppar danska barnkläder del 9

ättesnällt=jättesnällt!

ängeln83 skrev 2008-03-06 19:06:34 följande:
    Det finns svarta långärmade tröjor på www.hejbaby.seDessutom är det fraktfritt, tror 80 var den minsta storleken.
    Tack! Ska kika där. Vill bara ha ngt billigt. HM´s kostar bara 40 spänn. Lite lagom
  • Duntoffla
    ängeln83 skrev 2008-03-06 19:11:14 följande:
    Tror dom kostade 99 kr där, inte jätte billigt kanske.
    Det är väl egentligen inte så dyrt men jag ska nog snoka runt i H&M alla butiker i stan när jag är där nästa gång. Måste ju snåla in någonstans för att kunna finansiera de dyrare kläderna Men tack ändå!
  • Duntoffla
    J essica skrev 2008-03-06 19:15:45 följande:
    Japp! Finns de nån merstans?
    Men åh, jag läste lite för snabbt! Såg inte att ni skrivit just byxorna utan bara Flodhästar. Annars fanns lite på Poppilopp. Glöm det jag sa! Generad
  • Duntoffla
    ängeln83 skrev 2008-03-06 19:23:45 följande:
    Annars får vi hoppas att fler shopar snart får in IdaT. Jag är lite sugen på hajarna också, men funderar på om färgen kanske är för mesig?
    Jag hade samma fundering. Den ser så babyblå ut. Är inte helt frälst i det...
  • Duntoffla
    ängeln83 skrev 2008-03-06 19:29:40 följande:
    Hade velat ha lite starkare blå, eller typ turkos Babyblått är ingen favorit färg här hemma, tror inte skrutt har haft ett enda babyblått plagg faktiskt.
    Tjollabolla skrev 2008-03-06 19:36:48 följande:
    Ja den är riktigt mes-bebisblå Inget för oss alls, tyvärr för hajarna är ju coola!Godkväll på er! Här har vi varit inne på Maxi o handlat lite, inte alls så kul som danska barnkläder  Imorgon ska in till stan och shoppa Katvig förhoppningvis om dom fått in det jag vill ha =).
    Ja, starkare blå eller turkost är mer vår färg också tror jag.

Tjolla-vad är det från Katvig som du vill ha? *nyfiken*
  • Duntoffla
    gosmamman skrev 2008-03-06 19:50:03 följande:
    Gokväll, idag har jag minsann köpt vårjacka och fleece kläder till stortjejjen. Inget danskt men fint ändå, kan sätta in bild senare ikväll när gubben dragit.Nu ska jag kolla efter katvig mössor, svart/vit randig till storasyster och rosavit till bebben har jag tänkt.
     God kväll! Härligt med lite vårshopping!

Så, då är suitsen ute på Tradera. Det får bära eller brista. Nu är frågan om jag ska köpa en ny Molo stjärnor i storlek 74. Jag antar att den bör vara mer lagom än 80:an var.

Eller ska jag lägga pengarna på något annat plagg? Svåra val...
  • Duntoffla
    jompa skrev 2008-03-06 19:56:08 följande:
    Alltså jag är så besviken på mina Hjort bodysar, inte alls bra passform på min smalis. Det värsta är väl att man inte får något för dem heller på T. Vet inte hur jag ska göra, de är ju jättefina men de bara hänger på henne.
    Det är så trist när modellerna inte passar modellen Då skulle nog Hjorth passa min knubbis
  • Duntoffla
    Angelinah skrev 2008-03-06 20:02:08 följande:
    de tackar hon för.... hon nätshoppar på bilden.. preciiis som mamma brukar göra
     Hon fick en röst från Noel också. Sådan mamma, sådan dotter! Det ska börjas i tid!
    jompa skrev 2008-03-06 20:03:05 följande:
    Du kan få köpa dem
      Tack men jag har annat på min lilla lista.  Även om de är fina!
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 9