isold2003 skrev 2008-03-06 10:41:04 följande:
Duntoffla, jag bor i Västerås så bara en dryg timme från Sthlm. Fast 1½ till Sätra förstås.. Köpte chess t-shirten och så grön/turkos luvtröja från Aeblemoster. Ska springa till brevlådan och kolla på en gång om något har kommit, de är skickade iaf.
Ok. Då är jag med. Surt att behöva åka så långt för en trehjuling. Köpte föresten min förlovningsring i Västerås på tal om inget alls

Hoppas att grejerna kommit idag.
Jag hoppas att min röda velour från TS kommer idag

Jen80 skrev 2008-03-06 10:41:06 följande:
Ja, nu är det jättejobbigt . Kom för nån timme sen och det har blivit värre sen dess. Känns som att det är en nerv eller nåt som kommit i kläm. När jag går så behöver det inte kännas nånting sen hugger det till som bara den och gör svinont. Och böja mig går inte nu, för det tar tvärtstopp. Gör t.o.m ont nu när jag sitter så jag kan itne riktigt slappna av. Får se om det avtar lite. Annars har jag ju ont i bäckenet och så, men nu verkar det som att det är en nerv eller nåt.Duntoffla: Är nog inte så mycket de kan göra, för det är säkert en del av mitt bäckenbesvär eller så. Ska ringa och se om nån kan komma hit när det är dags för Ilon att vakna och äta, men alla jobbar ju. Åh, så hemskt när man känner att det verkligen inte GÅR! Ok, att ha ont, men när man inte KAN så får man ju nästan panik ...
Hoppas att du får tag i någon som kan hjälpa dig med barnen. Och att det släpper snart.