• 9Kärleken6

GeKås/Ullaredtråden volym 6

Här kan vi samlas och prata om utbud, fynd, kö etc etc etc på vårt shoppingparadis GeKås 

Information om öppettider m.m.
    www.gekas.se

Volym 5:
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m27578753.html

Volym 4:
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m24540952.html

.?:*¨¨*:?.Ninas mamma & plutt i magen!.?:*¨¨*:?.
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-04-03 08:51
    Länk till bildtråd: www.familjeliv.se/Forum-3-96/m31364053.html
  • Svar på tråden GeKås/Ullaredtråden volym 6
  • Songs from the wood
    LeeLoo82 skrev 2008-03-04 16:09:23 följande:
    jag ska iväg till gks om en vecka. e gravid så jag kommer nog att handla mkt. e det ngn som några extra bra tips man ska köpa och inte.....
    Har också grejer i galleriet. Svårt att tipsa om nåt särskilt att köpa för det finns ju såååå mycket.
  • CherryGirl
    2007 Mamma skrev 2008-03-04 17:50:54 följande:
    Jag köpte kudde där och den har inte blivit så, använd i typ 6månader nu...
    När jag var där i december så hade det flera olika kuddar.. typ 4-5st olika, kan ju vara så att det var olika kvalié på dem..
    jag ahr köpt en kudde där nere med, men bebis har ju inte kommit ännu så den är fortfarande ihoppackad.. Hihi
  • miagab

någon som vet något bra ställe att bo på, vi ska dit 11 april över en natt, jag syrran och mamma och campingen var fullbokat . behöver inget lyx men det r ju skönt om det är i ullared i allafall.

• CherryGirl

var alla stugor, hotellet och allt uppbokat?
    Jösses, har de sådan fart på omsättningen med övernattningen!
    Borde ju finnas något vandrarhem eller hotell där i byn också..

• Fyrklovern

Ganska stor tyvärr, men vi har gott om plats i bagaget så det är lungt. Jag har en Teutonia prestige oxå och den tar lika mycket plats.

Frågar man inget, får man ingenting veta!
  • Tweedy
    zetika skrev 2008-03-04 15:17:56 följande:
    någon som har köpt deras ståbräda? passar den till alla vagnar? vi har en emmaljunga.
    Vi köpte en ståbräda till vår Brio Nova, det verkar funka bra.
  • miagab
    CherryGirl skrev 2008-03-04 18:53:38 följande:
    var alla stugor, hotellet och allt uppbokat?Jösses, har de sådan fart på omsättningen med övernattningen!Borde ju finnas något vandrarhem eller hotell där i byn också..
    ja allt var upbokat, bara hoppas några bokar av..... vi åker väl annars över dagen men det skulle ju vara lite mysigt också.
  • CherryGirl
    miagab skrev 2008-03-04 19:55:19 följande:
    ja allt var upbokat, bara hoppas några bokar av..... vi åker väl annars över dagen men det skulle ju vara lite mysigt också.
    ja vi funderade också på att ta en stuga när vi ska åka dit, men så tänkte jag det att vad ska jag, sambon och vovvarna göra där egentligen.. bara sitta och glo antagligen, för det finns ju inte så mycket att göra i själva ullared.. hehe
    så vi bestämde oss för att bara ta en dagstripp.. hihi
Svar på tråden GeKås/Ullaredtråden volym 6