• 9Kärleken6

GeKås/Ullaredtråden volym 6

Här kan vi samlas och prata om utbud, fynd, kö etc etc etc på vårt shoppingparadis GeKås 

Information om öppettider m.m.
    www.gekas.se

Volym 5:
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m27578753.html

Volym 4:
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m24540952.html

.?:*¨¨*:?.Ninas mamma & plutt i magen!.?:*¨¨*:?.
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-04-03 08:51
    Länk till bildtråd: www.familjeliv.se/Forum-3-96/m31364053.html
  • Svar på tråden GeKås/Ullaredtråden volym 6
  • Fyrklovern

Dessa länkar är till ställen som har övernattning och det ligger inte så långt från Ullared, max en mil tror jag det ligger som ligger längst bort. Jag bor själv 3 mil från Ullared så lite koll har man ju och dessa 4 ställen har jag varit på allihopa.

Frågar man inget, får man ingenting veta!
  • 2007 Mamma
    Fyrklovern skrev 2008-03-05 07:28:54 följande:
    Dessa länkar är till ställen som har övernattning och det ligger inte så långt från Ullared, max en mil tror jag det ligger som ligger längst bort. Jag bor själv 3 mil från Ullared så lite koll har man ju och dessa 4 ställen har jag varit på allihopa.
    3mil!!!!!!!!!! Lyllos! Hur ofta är du där då??
  • JoPoAnWi

Ingen som handlat något annat än bebisprylar??

Ska till GeKås antingen nu på fredag eller nästa lördag.
    Har barn i åldrar 9,9,7,2 år.

Ska inte handla så mycket kläder, utan annat kul . Blir väl underkläder och liite kläder.

Mamma till 4 underbara pojkar
  • Trolletmilla

Skulle nån av er som, har segr vagnen kunna mäta hur stor den är ihopfälld på ett ungefär iallafall funderar på om den får plats i bilen sammtidigt som våran hund är med......

• C21

Stugorna på campingen, visst är priserna per stuga/natt och inte per person/natt?

• Smultronhjärta
    Linnea72 skrev 2008-03-05 08:56:06 följande:
    Ingen som handlat något annat än bebisprylar??Ska till GeKås antingen nu på fredag eller nästa lördag.Har barn i åldrar 9,9,7,2 år.Ska inte handla så mycket kläder, utan annat kul. Blir väl underkläder och liite kläder.
    Vi köpte en Briorutschkana i lördags- grymt nöjd med den, sen hade de fått i fiina stilrena percale påslakanset. Fanns väldigt mycket leksaker för vatten och utomhus..Och billiga påskgrejer
  • miagab
    Fyrklovern skrev 2008-03-05 07:28:54 följande:
    vilken skulle du rekommendera? svårt att välja. vi vill ha toalett nära sovrummet. helst innan ullared kartmässigt kommer från väg 153 smålandsstenar, men vi åker från norrköping.
Svar på tråden GeKås/Ullaredtråden volym 6