• 9Kärleken6

GeKås/Ullaredtråden volym 6

Här kan vi samlas och prata om utbud, fynd, kö etc etc etc på vårt shoppingparadis GeKås 

Information om öppettider m.m.
    www.gekas.se

Volym 5:
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m27578753.html

Volym 4:
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m24540952.html

.?:*¨¨*:?.Ninas mamma & plutt i magen!.?:*¨¨*:?.
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-04-03 08:51
    Länk till bildtråd: www.familjeliv.se/Forum-3-96/m31364053.html
  • Svar på tråden GeKås/Ullaredtråden volym 6
  • Canon81

snart fredag. jag längtar. he he he

• Trolletmilla

Ingen som har lust att mäta sin Segr-vagn ihopfälld längd och bredd???????

Känner mig lite tjatig men e en bit att åka för oss och går den inte in i bilen så e det ju ingen ide att köpa den....

• Trolletmilla

Ingen som har lust att mäta sin Segr-vagn ihopfälld längd och bredd???????

Känner mig lite tjatig men e en bit att åka för oss och går den inte in i bilen så e det ju ingen ide att köpa den....

• Fyrklovern

73x92x60 (bred x lång x hög) Kanske man kan trycka ihop den ännu mer, jag hade åkpåse och grejer i men bredden och längden går nog inte att göra så mycket på, skulle var om du plockar an hjulen bak, då spar du kanske in någon cm till.

Frågar man inget, får man ingenting veta!
  • Mammaijuli

En fråga ang den här BMX vagnen.
    Hur lång är liggdelen/sitdelen.. jag menar hur lång kan barnet vara utan att sticka ut för långt med fötterna??
    Tack på förhand!!

Jag älskar mina killar!!!
  • Emmy o Nellie

Benen sticker ut nästan från början, på vår iaf som vi köpte där för ca 1 år sen (antar att det är samma modell).
    Vi har haft vår sån vagn som "extra"vagn när vi åkt utomlands eller när den stora flickan inte orkat gå. Det är dock ingen hit när dom somnar i den för benen sticker rakt ut.

älskar er Emmy & Nellie
  • Mammaijuli

Vi behöver nämligen en bra vagn för sonen att somna i nu när vi ska på semester.. men har märkt att alla vagnar av resemodell är lika korta.. just som du beskriver att benen sticker ut..
    Tack för tipse/råden iaf!!
    Maria

Jag älskar mina killar!!!
  • 2007 Mamma
    Smultronhjärta skrev 2008-03-05 22:10:15 följande:
    Sådär...Bild på rutschkanan finns nu i mitt galleri Tog lite tid eftersom jag och sk*tdatorn blev osams
    vad kostade den?
Svar på tråden GeKås/Ullaredtråden volym 6