• 9Kärleken6

GeKås/Ullaredtråden volym 6

Här kan vi samlas och prata om utbud, fynd, kö etc etc etc på vårt shoppingparadis GeKås 

Information om öppettider m.m.
    www.gekas.se

Volym 5:
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m27578753.html

Volym 4:
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m24540952.html

.?:*¨¨*:?.Ninas mamma & plutt i magen!.?:*¨¨*:?.
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-04-03 08:51
    Länk till bildtråd: www.familjeliv.se/Forum-3-96/m31364053.html
  • Svar på tråden GeKås/Ullaredtråden volym 6
  • Smultronhjärta

269:- för rutschkanan -jag var på väg att köpa en dagen innan Gekåsbesöket för 429:- i lokala leksaksbutiken så jag är nöjd

• keno

Vilket klipp!!

Du har möjligen ingen bild på den?

Smultronhjärta skrev 2008-03-05 11:09:17 följande:
    269:- för rutschkanan -jag var på väg att köpa en dagen innan Gekåsbesöket för 429:- i lokala leksaksbutiken så jag är nöjd
  • keno

Vad tror ni proffs om att åka dit på skärtorsdagen??

Borde jag veta som faktiskt varit där förut en gång på skärtorsdagen, men det var sååå länge sen.

Har bara stått i kö en gång och det var när det var höstlov.
    Annars har vi alltid bara gått rakt in!

• JoPoAnWi
    Smultronhjärta skrev 2008-03-05 11:09:17 följande:
    Vilken tur att du väntade

Nu är det bestämt att jag ska åka på fredag. Längtar
    Mamma till 4 underbara pojkar
  • 0407
    keno skrev 2008-03-05 11:25:38 följande:
    Vad tror ni proffs om att åka dit på skärtorsdagen??Borde jag veta som faktiskt varit där förut en gång på skärtorsdagen, men det var sååå länge sen.Har bara stått i kö en gång och det var när det var höstlov.Annars har vi alltid bara gått rakt in!
    Ja varför inte. Vet en del campare som kommer åka dit över påsken. Hoppas du hittar mycket skoj!
  • Fyrklovern

Miagab: Närmast är ju Örnatorpet och där har dom stugor, riktigt fina är dom!

Frågar man inget, får man ingenting veta!
  • Lindizz

var i ullared idag...inte speciellt mkt folk där..sköönt man kunde gå i lugn och ro hela tiden och inga vid kassorna..så de va verkligen kanon dag...men utbudet på kläder va ju inte lika roligt...tyckte inte dom hade så mkt till mina små...kom hem med varsin jacka iallfall och lite kläder...Men ja e nöjd iallfall ångrar bara att ja inte köpte mera kläder till mej själv..

Svar på tråden GeKås/Ullaredtråden volym 6