• 9Kärleken6

GeKås/Ullaredtråden volym 6

Här kan vi samlas och prata om utbud, fynd, kö etc etc etc på vårt shoppingparadis GeKås 

Information om öppettider m.m.
    www.gekas.se

Volym 5:
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m27578753.html

Volym 4:
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m24540952.html

.?:*¨¨*:?.Ninas mamma & plutt i magen!.?:*¨¨*:?.
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-04-03 08:51
    Länk till bildtråd: www.familjeliv.se/Forum-3-96/m31364053.html
  • Svar på tråden GeKås/Ullaredtråden volym 6
  • miagab
    CherryGirl skrev 2008-03-04 19:57:07 följande:
    ja vi funderade också på att ta en stuga när vi ska åka dit, men så tänkte jag det att vad ska jag, sambon och vovvarna göra där egentligen.. bara sitta och glo antagligen, för det finns ju inte så mycket att göra i själva ullared.. heheså vi bestämde oss för att bara ta en dagstripp.. hihi
    ja det är klart men vi är ju två döttrar och mamma, hur ofta sitter man och pratar egentligen utan alla barn
    men vi ska åka på spa i maj tror jag, det ska bli trevligt
  • CherryGirl
    miagab skrev 2008-03-04 20:15:00 följande:
    ja det är klart men vi är ju två döttrar och mamma, hur ofta sitter man och pratar egentligen utan alla barn men vi ska åka på spa i maj tror jag, det ska bli trevligt
    ja men åker man tillsammans så där så är det ju en sak, det låter ju mycket roligare! men med sambon som man ändå har med sig överallt och är med jämt så kändes det lite ovärt.. haha! Inte för att ajg inte vill va med sambon men.. vad elakt det lät! hehe
    Åhh, spa, vad mysigt!
  • zetika

tweedy: tack för ditt svar.
    någon annan som oxå har ståbrädan som har några synpunkter?

• Emmy o Nellie

lägger också till i  favoriter!

älskar er Emmy & Nellie
  • 2007 Mamma
    miagab skrev 2008-03-04 18:52:03 följande:
    någon som vet något bra ställe att bo på, vi ska dit 11 april över en natt, jag syrran och mamma och campingen var fullbokat . behöver inget lyx men det r ju skönt om det är i ullared i allafall.
    sök "Ullared" på blocket så får du nog upp lite alternativ.
  • javalady
    miagab skrev 2008-03-04 18:52:03 följande:
    någon som vet något bra ställe att bo på, vi ska dit 11 april över en natt, jag syrran och mamma och campingen var fullbokat . behöver inget lyx men det r ju skönt om det är i ullared i allafall.
    Tillhör Falkenbergs kommun, de kan ha tips om stugor och liknande som inte tillhör GeKås men ligger i närheten.

www.falkenberg.se -> sök under turism eller något liknande.
Svar på tråden GeKås/Ullaredtråden volym 6