Inlägg från: Smultronhjärta |Visa alla inlägg
  • Smultronhjärta

GeKås/Ullaredtråden volym 6

kattengustav skrev 2008-03-17 22:33:36 följande:
    HejNågon som vet vad en lära gå stol kostar? Har dom fodrade regnställ i strl. 122 nu? Ska ner i mitten av april nämligen.
    Vår gåstol kostade 259:-
  • Smultronhjärta

Pyret 78 skrev 2008-03-18 20:22:45 följande:

kattengustavkolla i bildtråden där finns en bild på gåstolen som de har på gekås. finns bara en. den är kanon. har själv köpt den till mitt lilla gudbarn.www.familjeliv.se/Forum-5-88/m25917941.html
    Nope Kan meddela att det finns ytterligare en variant av gåstolen - samma pris men med mer glada färger Spanade på den nu sist jag var där även fast sonen går själv sedan länge...
  • Smultronhjärta

Camilla D skrev 2008-03-19 19:41:10 följande:

Var i shoppingparadiset igår!!! Impulsåkte med mellan sonen. Åh, vad det ä kul!Jättelite folk och en massa roliga saker!Mmarielle: Nu kollade jag aldrig på jackor, men deras "On the peak" jackor är jättsnygga! Speciellt den turkosa. Finns att köpa dyrt på trader. Kolla där på bilder. Kostar ca 200 på gekås.Fanny: Till bebis finns ALLT (utom skötbord, bara dynan) Det är bra grejer med! Så ta med stora plånboken, gott om tid. Kolla igenom allt noga, ta sedan en rast i "blåfiket" (alldeles vid leksakerna) och gå tillbaks igen!
    Gekås har precis börjat sälja skötbord Ett sådant där i hårdplast med hjul, flera våningar och vete katten om det inte är så att det är en balja under skötbädden
  • Smultronhjärta
    Mammaijuli skrev 2008-03-23 11:13:42 följande:
    Vad är det för stl på denna??? Jätte tuff ju!!! Minns du vad den fanns i för storlekar..???
    De senaste ggr jag varit där har dressen endast funnits kvar i de minsta stl -det skulle va om de fått in senaste veckan.. och ja -jag är på Gekås lite föör ofta
  • Smultronhjärta
    leson76 skrev 2008-03-23 15:05:22 följande:
    ok, tänkte att de kanske var speciellt billiga på t.ex. våtservetter och blöjor och att de hade vissa märken som var bra och till bra priser. Såg bl.a. att ni pratae om paul frank tidigare. Jag har aldrig varit där tidigare oh har förstått att man inte lyckas ta sig igenom hela centrumet på en dag.
    Jodå, man lyckas ta sig i genom hela affären på en dag -de har ju öpppet 8-20 och som du kommer märka så är det mesta billigare där än på andra ställen, ibland med mycket och ibland med några kronor. Paul Frank finns tyvärr inte längre men Gekås får ibland in partier med märkesplagg/grejer, annars kan man hitta billig parfym (tex hugo boss) där, inredningsprylar(höganäs/sagaform etc) dvdboxar till ok pris, billiga barnkläder (även om jag personligen inte tycker kvaliteten är något vidare) vindjackor,skaljackor (on the peak -kolla Tradera) gillar många därifrån, strumpor och trosor/kalsonger till mkt bra pris.
    Våtservetter finns bla trepack(72x3) för 25kr och i övrigt är baby + leksakspriser och sortiment mycket bra anser jag!

Oj vad långt det blev- och jag som skulle kunna skriva såå mycket mer
  • Smultronhjärta

Måste dock tillägga att de fleecefodrade regnkläderna till barn är toppen och vad det gäller övriga barnkläder/vuxenkläder är det precis som resten med Gekås -det finns massor och man får tänka till lite, dra i trycken och kolla materialen för att hitta det bra ibland skräpet (ja, jag anser att det finns mkt som är bra konstigt där

• Smultronhjärta
    Springsteen skrev 2008-03-23 17:03:09 följande:
    Någon som vet om de har leksakerna "LITTLE PEOPLE"  o då främst sjörövare skeppet??? eller borgen?? Har köpt ett stall där tidigare men glömt vad de hade mer... ( o de har säkert ändrat sig )
    Japp, Little people har funnits där så gott som varje gång jag varit där (de ggr de inte gjort det kan det ju tagit slut på hyllan men ändå finnas) men vad det var vete katten .tyckte det liknade något fordon + ngt annat, kan ju variera det oxå.. Så skepp eller borg kan troligen finnas om du har tur
  • Smultronhjärta
    iorlina skrev 2008-03-23 22:53:41 följande:
    Jag köpte ett fodrat regnställ i marin och slimegrönt på GKs, är det någon som har någon kommentar om det? Inte hunnit börja använda det ännu. Tror det är en döskalle som märke på den...
    jag tror att det är likadant som det vi har (fast vi har det svart/röda) och jag är supernöjd med det -sonen är alltid torr och varm fast det är skräpväder ute
  • Smultronhjärta
    kattengustav skrev 2008-03-24 20:53:22 följande:
    Ni som ska åka i morgon ta det lugnt på vägen har kommit en del ny snö ikväll och det snöar fortfarande.
    Stämmer bra i Fbg ,nära Ullared, är det MASSOR av snö!!
  • Smultronhjärta
    devega skrev 2008-03-25 07:36:22 följande:
    är det någon som vet om man kan köpa grejjer till festen/kalaset på gekås? typ ballonger, dekorationer till dukning osv?
    Du kan köpa i princip det mesta till festen där -vi köpte nästan allt sådant där till bröllopet
Svar på tråden GeKås/Ullaredtråden volym 6